Accepterad Smexy | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smexy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241456110/

Ditt Hex-ID: 11000014c5d69ee

Vad är din discord tagg? ꜱᴍᴇxʏ#0001

Vem var det som bannade dig? kråkan

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive BanID: znrrpc Anledning: Scamming & combat logging Placerad av: kråkan ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag scamma en person på en bil och det gick till så här jag sa att han skulle skriva över kontraktet först sen när han gjorde det så combatloga jag och sen så spawna jag röda garaget och tog ut min bil ock köpte ut nycklar till bilen sen så kör jag till piren och ser den. Bilen då tar jag bilen och då tog bilen den jag scamma han på och pakera in i garaget sen så parkera jag ockcså min bil som jag skulle byta med honom och då så fick jag ban sen efter jag parkera in dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och skulle byta bil med han jag sa att han skulle skriva över kontraktet först sen när han gjorde det så combatloga jag sen så spawna jag söderut röda garaget och tog ut min bil körde till där man köper ut nycklar sen så köpte jag ut nycklar till den bilen jag scamma han på för han hade kvar nycklarna och jag fick int edom men sen när jag köpte ut dom så hade jag nycklarna till bilen sen så kör jag ditt till piren där vi byte bilar. Och då såg jag inte han men jag såg bilen så jag hoppa in i den och parkera in den i garaget sen så parkera jag också in min bil den han skulle få men fick inte för jag scamma honom sen fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var värkligen inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel och det var att jag scamma honom och combatloga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad innan för vdm när det var dsync men den var inte jätte lång så jag vänta ut den sen den andra var när jag powergamade jag råka köra in i en annan bil och jag rpade inte på minna skador och sprang där ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle skriva över kontraktet efter han skrev över sitt och gavt han minna bil nycklar efter båda hade skrivit över kontrakten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte scamma nån på en bil och att jag inte spelar bara för makt och pengar också för att ha kult för där så tänkte jag bara på powergaming 2 men det kommer jag inte göra igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Gör aldrig mer om detta, du har dessutom redan 30 bans och fortsätter du bli bannad nu kommer det övergå till blacklist tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka