Accepterad smexet | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smexet

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001790781/

Vad är ditt namn i verkligheten? David Thorén

Vad är ditt discord namn? simp for me#1360

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Dawid Fagerström jag har en bror som heter Eliot Fagerström jag å han växte upp på utlandet och vår pappa ville att vi skulle ut å jaga med honom men jag stannade alltid hemma och pluggade eller spelade på datorn. jag är 24/25 och har precis flyttat in till storstan, jag är singel och jag älskar att hänga med nya vänner eller spela dataspel, jag är en rolig och påhittig person och jag är oftast med min bror som är min trygga punkt. mina starka sidor är nog att jag älskar att jobba jag brukar jobba övertid när jag kan. på mitt förra jobb som jag hade så jobbade jag alltid övertid. jag var inte den populära i skolan så jag hängde oftast med min bror när jag var i skolan och om vi hade tid. jag hade bara A eller B i skolan men hoppade av efter gymnasiet för ville flytta in till storstan. jag är väldigt bra på att fixa bilar och ta hand om kundservice eftersom de va de dawid fagerström praktiserade med under skoltiden

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill bidra till servern så mycket jag kan tillexempel om jag söker till att jobba innom vården så kommer jag göra det 97% av tiden jag är inte och det är samma sak med dem andra jobben sen kommer jag försöka göra upplevelsen på denna servern så bra som möjligt för både gamla och nya medlemmar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag spelar bara på svenska servrar och det här är den enda servern som fick mina ögon och jag vill hjälpa till och göra servern till en roligare plats att hänga med vänner.

Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av en vän när jag letade efter en bra svensk server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra upplevelsen så bra som möjligt för andra och att få dem å skratta sen vill man ju alltid bli framgångsrik

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka