Accepterad smbree | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45ann

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? aran

Vad är ditt discord namn? Depinky_

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter amin och var en ung man som visste inte vad han skulle göra i livet. När han gick i 6an så började han bli lite populär i skolan o kända nästan alla. Den skolan var i en förort som han inte bodde i och som var farlig. När Amin gick i 6an så började folk pressa han runt området o sånt. Amin hade väldigt fina och dyra kläder. De som kom fram till Amin sa var några som var äldre än honom och ville typ ha någon slags beef med honom. En dag så kom dessa grabbar och kidnappade Amin. Han blev kidnappad av 3 eller 2 maskerade män som tog hans mobil, kläder och allt som såg dyrt ut. Amin blev jätte arg och ville ge tillbaks , men han visste inte hur. Dagen efter så gick han till några äldre grabbar i en annan ort. Han började hänga med några dåliga personer som höll på med dåliga grejer. Han fick tillbaks på de som tog hans grejer och tog deras grejer som hämd. Han blev äldre o äldre och mer kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roligt rp där jag höja min rp nivå till full nivå. Jag ska tänka på motpartens sida av ett scenario, där massor med spelare inte gör det osv. Jag ska försöka skaffa roliga scenarios för både motpartens sida. Jag ska spela rättvist och ska vara trevlig mot spelarna oavsett vad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte alltid behöver vinna ett scenario för att ha kul. Samt innebär det att man ska tänka på andra sidans sida av ett scenario. Man ska kunna spela rättvist och inte alltid tycka att man ska vinna. Spela för rpns skull och inte nåt annat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, några exempel är fear rp, och det innebär att man ska vara rädd för sitt liv och ska vara rädd ifall någon ex. riktar ett vapen eller något annat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, som smg.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka