Nekad smatrich215 | Medlem ansökning [mio10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smatrich215

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Adrian

Vad är ditt discord namn? Smatrich215

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adel svensson, 18 år gammal!

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart (streetsmart) hjälpsam och obildad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär ska vara en person som alla på servern kommer kunna lita på och vara en hjälpsam medarbetare till allt, men han kommer också vara obildad i form av att ibland så kommer jag tacka ja till att hjälpa med saker men därefter kanske förstöra deras mission medvetet. detta kan leda till kontent och att grupperna son anlitar mig tycker det är roligt och kanske ger mig konsekvenser som jag måste utföra till de, vilket jag kommer att göra såklart. min karaktär kommer att vara en side mission karaktär där många kontet kreatörer kan använda sig utav mig för att utföra de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är som sagt att jag kommer vara en side-karaktär som andra kan utnytjja och kommer känna igen mig om de vill ha roligt kontent. som tidigare sagt så är jag en hjälpsam och street smart, men obildad i form av att det kan hända att man accepterar saker som man egentligen inte kan (för kontet skull) jag är väldig kreativ och sammarbetvillig och kan skapa kontet beroende på vilka spelare det är och vad det är de vill utav det, Det är därför jag anser att kommunikation innan man går in i servern och i servern är väldigt viktigt. Det gäller även ayy följa reglerna från min sida såklart och se till att de följs av andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alltså att sammarbeta med andra laget, för att de ska kunna vinna i vissa scenario för att göra det bland annat mer intressant och mer realistisk

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej de finns inget jag kan komma på som jag har gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? En regler finns om att inte VDM t.ex använda ett fordon och ett vapen för att skada eller döda någon utan något scenario då det kan skapa orealistiskt scener och spelare kan tycka det är skumt. men det går om det finns en scenario. Annan regel är t.ex COPBAIT att man inte försöker få polisens uppmärksamhet på speciella sätt. bara om man t.ex är krim och har vapen på sig eller annat olagligt då är det en annan sak.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill ha en chans hos er att uppleva er server och spela. och min förra blev nekad och anledning va att jag va perma bannad för c logg men det va fel jag e inte perma inget ting han neka fel person tror ja

Nekad.
Anledning:
alt konto

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka