Nekad smatrich215 | Medlem ansökning [E34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

smatrich215

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? geeg9374

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adel åkberg 18 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart streetsmart hjälpsam och obildad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär ska vara en person som alla på servern kommer kunna lita på och vara en hjälpsam medarbetare till allt. men han kommer också vara obildad i form av att ibland såkommer jag tacka ja till att hjälpa med saker. men därefter kanske förstöra deras mission medvetet detta kan leda till kontent och att grupperna son anlitar mig tycker det är rolig .

Vad kan du bidra med till serverns RP? de jag kan bidra med är som sagt jag kommer vara en side karaktär som andra kan utnyttja och kommer känna igen mig om de vill ha rolig kontent. som tidigare sagt så är jag en hjälpsam och street smart men obildad i from av av att det kan hända att man saker som man egentligen inte kan. jag är väldigt kreativ och samarbetsvillig och kan skapa kontent beroende på vilka spelare det är och vad det är de vill utav det. det är därför jag anser att kommunikation inan man går in i servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att se till så även andra ska kunna vinna vid en situation som kanske inte gynnar mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte brutit mot era regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. en regel som finns e VDM är att använda ett fordon som ett vapen 2. COPBAIT man inte försöka få polisens uppmärksamhet RDM e att du dödar någon utan nån anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer strema på er server om de okej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka