Nekad Smalk21 | Medlem ansökning (balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smalk21

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849541443/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Moliis

Vad är ditt discord namn? Smalk21#7143

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år har en bakgrund från England men flyttade till Sverige när han var 15 år blev han tvingad att flytta för hans familj hade blivit dödad och han hade ett hot mot sig så han flydde till Sverige. Han började direkt i Sverige att skaffa lite kontakter lite här och där. Han började först med lite olika sorters knark som senare slutade i ett han gick in i kriminaliteten på riktigt. Han tjänade pengar på knark osv och med pengarna han fick köpte han in vapen från båda hans vänner och andra på gatan. Just nu har han haft något år i lite skym undan. Och nu vet han inte riktigt vart han vill i livet han har också ett stort intresse för bilar. Namnet på Karaktären är Jack Henderson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har ett seriöst rp och vill driva mitt rp vidare och bara bli ännu bättre. samt att jag bidrar med scenarion till mycket folk. Jag har respekt för alla spelare också vilket är en väldigt viktig sak. Samt så spelar jag inte rp för att bara vara rikast osv utan för att ha kul med olika folk och skapa scenarion hellre än att ha massa pengar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den verkar vara en seriös server samt en riktigt hög rp nivå på den. Det verkar även vara många aktiva och seriösa spelare i servern också.

Hur hittade du Unive? Genom att leta efter dom stora svenska servrarna och då hittade jag unive vilket är den största svenska servrern. Också med lite hjälp av streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kan tillföra god rp goda kunskaper inom rp Bra rp bra scenarion ser jag nån som gör fel rapporterar jag det till staffsen! Kommer vara aktiv as ofta kommer ha respekt mot alla!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att nå en så bra rp nivå som det bara går och hitta nya vänner och bli ännu bättre inom generella rpt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka