Accepterad ak12345 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak12345

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Johansson

Vad är ditt discord namn? .ak.ak

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Afred Alhassan 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva min karaktär som social, snäll och mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer heta Alfred Alhassan och är 23 år. han är född i Irak och hade en ganska tuff uppväxt. hans pappa dog när Alfred var liten och hans mamma var alkolist så hon hade inte så mycket koll på vad Alfred gjorde. Han hade inga kompisar i Irak. han mådde så dåligt så han skulle rymma. Han hade tängt på att rymma utomlands många gånger men hade inga pengar. Tillslut hade han sparat nog mycket pengar till att resa utomlands. Han hade köpt flygbiljett till Sverige. Så han gick ut mitt i natten och cyklade till flygplatsen. Han var räd för att flyga ensam. Han fick många vänner i Sverige. Han hade en bästa vän som han bode hos. Hans vänner brukade vara ute och sälja knark. Alfred ville inte vara med på det där men tillslut drogs han bara mer och mer in i det kriminella livet. Alfred blev värt av alla. han tappade nästan alla vänner förutom hans bästa vän. De två var alltid med varandra. han skapade tillslut ett mål om att bryta krimminaliteten helt och skaffa ett riktigt jobb och tjäna lagliga pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med väldigt bra rp, försjöka skapa roliga scenarion och försjöka få jobbplatserna roliga

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om man är i T.ex en skottlåsning så ska man göra det roligt för båda parterna och inte bara tänka på sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? det var en gång jag blev bannad för anti cheat men det var felaktig så dom tog tillbaka

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? här är några regler 1. RDM, det är att man skjuter någon/några utan anledning. 2. VDM, det är att man använder fordonet som ett vapen. 3. fearrp det är att man ska tänka som i värkligheten. 4. powergaming, det är att om du T.ex krockar med din bil och sen bara kör vidare som ingen ting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kanske att jag har spelat fevem väldigt länge och jag kan RPa väldigt bra. aa typ det där vet inte vad ja ska säga riktigt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka