Nekad smällkaramellen | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willeebrur

Icke Medlem
Meddelanden
2,900
Reaction score
147
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216073810/

Ditt Hex-ID: 11000014ada1c52

Vad är din discord tagg? Hassan321#0001

Vem var det som bannade dig? Rom1n

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall, slåss på vägen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså helt ärligt vet jag ej för han jag slog börja slå mig inne på pizzerian så slog ju såklart tillbaks och tycker de ej är lall vad jag ser de ifrån är de rp men staffsen kanske ser det ifrån något annat sätt för han slå mig såklart jag slår tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till pizzerian i grove sen när jag kommer in där så står 2 stycken som också ska beställa pizza sen börja dom slå mig sen så slår personalen dom för dom slås inne på pizzerian sen så springer dom 2 som slog mig iväg då jaga jag dom för att slå dom så slå jag dom sen går jag in till pizzerian igen sen när jag håller på att beställa så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va ju en rätt ban men tycker ändå inte de är lall om dom börja slå mig sen slår jag tillbaka jag blir bannad men inte dom som börja slå mig men enligt Rom1n så valde han att banna mig istället för dom som började hela skiten så jag slog dom

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg mina tidigare bans men har varit bannad innan några gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag kunde gjort annorlunda är väl att jag inte skulle slå tillbaka på dom 2 som började slå mig eller att jag skulle slå dom på vägen något av de skulle jag kunnat gjort annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? De jag har lärt mig är väl att inte slåss på vägen eller slå tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka