Nekad slyzz | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akzab

Icke Medlem
Meddelanden
623
Reaction score
107
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Holmberg

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2007

Vad heter du på discord? liluzi#4435

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar brukar jag spela från kl 15.30 olika när jag slutar till kl 21.30 kanske senare på helger från kl 10.30 till kl 22.30 oftast senare

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i drygt en månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bli jätteglad och göra allt för att få en bättre rp server än var det är, kan bli bättre. Jag skulle vara aktiv och hoppa support och säga till när någon fail rpar och ha klipp så dem kan göra något så alla bara kan lalla på servern utan att något händer. Men jag skulle rpa och hjälpa folk i dc. När jag rpar så håller jag koll på dem som rpar så att dem rpar bra och inte pratar halv och eller ooc eller något sånt. Men jag skulle som sagt hjälpa folk i dc och hålla koll in-game.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag hade gjort så att alla på servern är personer som vill spela på en bra rp server. Tex. att ta bort alla lallare, regelbrytare och buggar jag kan se att vissa på serven inte kan sköta sig så varnar jag dom eller bannar dom. för på dom flesta platserna jag är på finns det nån lallare på och jag vill få bort dom och göra servern bra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra detta till en bättre plats då jag ser många på Auto och har varit polis som pratar halv ooc och det får man inte så då hoppar man support och så får man personen bannad istället för att bara låta honom vara. Men jag vill hjälpa folk att bli bättre rpare och göra detta så bra jag kan. Så jag vill hjälpa servern lite med att vi får bra rparae och inte lallare för dem förstör hela rp nivån och då blir det inte roligt för någon. serven är redan bra men det finns saker som kan göra den bättre.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag är en aktiv spelare och gillar att spela. Men varje gång jag spelar så möter man på en lallare eller nån bugg och då kan jag rapportera det och göra server bättre. Jag tror också att jag kan vara en bra servervakt för jag är så aktiv och är på ställen det är mycket folk och då kan jag hålla koll så att det inte är några lallare eller förstöra.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att hjälpa till serven och göra det till ett bättre server genom att se till att dom som förstör bli bannade eller varnade. Jag tycker att det är för många lallare och då kan jag själv hålla koll så att alla som förstör kan bli bannade eller varnade. Jag vill också bli servervakt för jag gillar att hjälpa till jag vill inte vara support men servervakt passar bra för mig jag vill inte vara servervakt för makt utan för att hjälpa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. /dv då tar man bort bilar ifall det är en bil som ingen är i mitt ute i ingenstans eller ifall det är många bilar ute och det laggar. Jag har flera vänner som är servervakter och har varit med när dom hjälper till och sånt så jag vet hur det går till.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 3 gånger många när jag var ny men den första bannen fick jag för copait jag burnade vid en parkering och så kom en polis fram och då jag såg inte han och då blev jag bannad för copait. andra gången blev jag bannad för powergaming och sunt förnuft. Den bannen som var senast var copait och det var när jag var polis men hade en annan karaktär och jag och minna kompisar var på ett street race och min kompis blev tagen av polisen jag gick fram och prata med polisen och han sa att jag skulle gå där ifrån och då tog jag min bil och körde fram och skrek hoppa in till min kompis och då rikta dom tasear och jag åkte iväg kom tillbaka och provade igen och dom rikta taeser ioch då gav jag upp och åkte iväg sen blev jag bannad. Jag har lärt mig av alla minna banns men den senaste var jag felaktigt bannad tyckte jag för att jag skulle bara rädda min vän.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gjorde jag men sen tipsa minna vänner om unive och jag provade den och sen des har jag inte kört på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka