Nekad Sly Amber | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sly Amber

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? GB

Vad är ditt discord namn? Sly AMber

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Alexi Ivanovich. Föddes 1:a april 1997 i utkanten av St. Petersburg och flydde landet med sin mamma som 4 år gammal. Alexi hamnade i ett vanligt område och växte upp som ett "vanligt" barn. En varm och älskande kille med en komisk blick på livet. Men... i sina senare tonår såg Alexi något som ändrade allt. Han var påväg hem från sitt sommarjobb och såg en man gå över gatan. En man som han bara hade sett på ett ställe innan; mammas lilla inramade foto vid sängen. Det var Alexis pappa.

Alexis hjärta stoppade i takt med hans steg. Sen ropade han. "Sasha!".
Mannen vände sig mot honom.
Det var han. Mannen som lämnat Alexi och mamma ensamma i Ryssland utan pengar och mat eller ett sätt att försvara sig mot stadens kriminella som kom och stal mammas pengar om och om igen, allt för att komma undan skulder och ansvar.

Mammas få gäster trodde ofta att hon hade hans bild kvar för att hon saknade honom.
Men nej. Det var för att hon aldrig skulle glömma hans ansikte.
Det första hon ser när hon vaknar och det sista hon ser när hon lägger sig.
En dag skulle de gå förbi varandra och då skulle hon hämnas.

Men Alexi han före.
Han lämnade hans blodiga ansikte mitt i gatan. Gick hem till mamma. Gav henne en puss på pannan och berättade att det var klart.
Den natten dog mamma i frid i sömnen.
Alexi visste att han inte kunde stanna kvar länge till.
Samma morgon packade han en enkel väska och gav sig av till staden för att blanda in med resten av människorna.

Idag är han en kall man som slänger på sig en varm och älskande fasad för att hålla ute de monstren som knackar på hans tinning varje natt när han försöker sova.
Om det inte kräver aggression använder han komedi och "glatt" humör för att ta sig fram.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Förhoppningsvis en dynamisk karaktär och samspel för att få fram de ögonblicken man kommer att se tillbaks på och ta vara på en dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte sätta mig själv på en piedestal utan låta alla få möjligheten till de vinnande momenten som gör allt så inlevande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ingen meta-gaming. Jag är min karaktär. Jag ber endast vad min karaktär vet. Min karaktär vet inte vad jag vet. Och så ska det utspelas.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Det enda rollspelandet jag har erfarenhet av är D&D i ett par års tid.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag använder inte GTA genom Steam utan Epic. Måste jag fortfarande byta namn på Steam.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Inte tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka