Slumpit
Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daryan Mustafa Ali
Vad är ditt discord namn? slumpit
Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex karlsson, 22
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll, nyfiken
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Alex och kommer ifrån norra Sverige, kiruna. Jag vill jobba för postnord och senare vill jag bli polis!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hjälp till polisstyrkan, samt kan jag bidra med roligheter. Jag kommer följa alla regler för att bidra till en bra miljö
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att anpassa sin strategi för att gynna den andra personen eller gruppen, ofta för att inte bryta mot regler
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag gick inte ut ur en tjejs bil och blev kickad, jag lärde mig att jag ska lyssna nästa gång på ägarna.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, roleplaya inte leka runt, metagaming, duping, OOC, 12 timmars regeln
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lite autistiskt så ibland blir det svårt
Vad är ditt discord namn? slumpit
Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex karlsson, 22
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll, nyfiken
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Alex och kommer ifrån norra Sverige, kiruna. Jag vill jobba för postnord och senare vill jag bli polis!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hjälp till polisstyrkan, samt kan jag bidra med roligheter. Jag kommer följa alla regler för att bidra till en bra miljö
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att anpassa sin strategi för att gynna den andra personen eller gruppen, ofta för att inte bryta mot regler
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag gick inte ut ur en tjejs bil och blev kickad, jag lärde mig att jag ska lyssna nästa gång på ägarna.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, roleplaya inte leka runt, metagaming, duping, OOC, 12 timmars regeln
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lite autistiskt så ibland blir det svårt