Slowdy | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge R

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
10
Användarnamn: Slowdy

Vad ska gänget heta? El Asesinos

Vad heter du i verkligheten? Hugo Rydén

Ditt födelsedatum: 12 Januari 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag (så ofta jag hinner)

Hur många timmar har du på Fivem? 101timmar

Berätta om din karaktär: En människa som vill vara vän med dem flesta men egentligen är kriminell och kommit in i det brottsliga livet för att hans pappa inte var så närvarande under uppväxten

Varför ska just du få starta ett eget gäng? för att jag vill starta nått nytt med riktiga rp:are och ett gäng som inte är så lika andra

Har du några med dig från start med gänget? ja

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? vi kommer vara det gänget som hjälper dem största men jobba oss upp för att också bli stora. självklart gör vi saker själva också som t.ex råna folk

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? ganska bra eftersom jag har varit med i ett antal gäng med erfarna rp:are

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? att jag styr gänget och är en bra ledare. jag vil inte vara en dum människa bara för att jag är boss som jag har märkt hos andra gäng jag har varit med i.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? jag kan dela min information och kunskap om gäng rp till sådana som inte har jätte koll.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut att man först kommer i bråk med nån/några och sedan blir aggressiv kan t.ex ta fram ett vapen att hotas med eller kidnappa.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? jag vill lära känna mina medlemmar och verkligen kolla med dem att de kan gäng rp och alla ska givetvis vara i ett discordsamtal när de spelar på servern.

Hur hanterar du kritik? jag tar kritik som en möjlighet att kunna göra mitt rp eller gänget bättre för framtiden

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? självklart! multistaden är den bästa servern jag vet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka