Inaktuell Slovaken22 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken22

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Slovaken

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jo de som får mig till att ansöka till M-A ansvarig det för att unive är en stor server och jag vill kunna göra denna server bättre än vad den redan är för att med dom få M-A ansvariga ni har så tycker jag att ni borde ta in fler därför vill jag ansöka till M-A och sedan så är det oxå bra att jag kan bryta av med rp så att jag kan vara ingame och specca runder men även ta intervjuer om det behövs och läsa medlemskaps ansökningar här på forumet

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo varför ni just ska ta in mig det är för att jag har varit M-A ansvarig på många andra servers + att jag även har väldigt mycket erfarenheter inom just detta område som M-a Ansvarig sen är det som så oxå att jag har ett bemötande som är trevligt och jag låter då den personen som pratar att prata till pungt och om det skulle vara som så att det blir fel någon stans så kommer jag så klart att rätta till det genom att förklara för personen vad en regel innebär om han inte har rätt på den eller om det skulle vara något sådant han svarar fel på

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jo som jag tycker att man ska bemöta folk det är att man ska vara trevlig och vänlig och välkommna de in och fråga om de är intresserade att ta en intervju och säger de då ja så ska man börja med intervjun för att sedan man ska låta de prata först och förklara vad de ska säga och man ska inte stressa de för mycket för då kan de bli fel men sen är det även regler om man går igenom regler och Personen inte kan då är det viktigt att man inte heller säger nej tyvvär du är nekad utan att man ska förklara för Personen just vad denna regel betyder men även gå igenom innebörden av reglen och hur man ska gå till väga för att man inte ska bryta den

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jo det jag vill påverka det är ju att jag vill få stopp på alla som kommer in på serven för att lalla men det kommer man aldrig att få stopp på men jag vill kunna minska det så att det inte blir så mycket staffs kommer behöva lägga ner så mycket tid på utan att vi som M-A samt SV ska kunna vara där och hjälpa till och att staffsen oxå ska kunna göra andra saker så att vi kan underlätta för de sen är det oxå så att om jag är ingame och flyger runt och speccar så kan jag ju kolla på folk som jag vet inte kanske kan bete sig eller så och då kan man se hur de rpar och lite som så att man oxå kan få stopp på dels detta med korruption inom yrke men även många fler regelbrott som man kan se och verkligen ta klipp på och sedan banna och skicka till staffs så de kan banna de längre än vad vi kan som M-A det vill jag påverka att vara Medlemskaps ansvarig på unive

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jo jag tycker att man ska ha Respekt och verkligen vara mogen och inte sitta och lalla på en intervju eller kränka folk för att de inte kan utala något utan att man ska hjälpa personen och förklara för han och man ska helt enkelt visa respekt och kunna finnas där för Personen och hjälpa han så att han kan fråga om det är något han undrar om

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som M-A Ansvarig har ett stort ansvar jag ska ju vara inne på forumet mycket och läsa medlemskaps ansökningar sedan så ska jag oxå ska kunna vara tillgånglig för att kunna ta intervjuer men samtidigt så ska jag oxå kunna vara aktiv på forumet så att jag kan hjälpa till om det är några frågor som dom vill ställa så kan jag kanske svara på dom det beror helt på vad det är för frågor

Hur ser din aktivitetet ut? jag är inne på datorn ca 6-8 timmar per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej det finns inget

Senast ändrad:
-rep oproffsig, förtjänar inte o bli MA då han inte enligt mig är den förebilden på servern som en MA ska vara

Sätter denna som inaktuell.
Anledning: Har ej några roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka