Antagen julesnurre | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NovaX

Icke Medlem
Meddelanden
285
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Milan

Vad heter du på discord? meriztgaming

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till att bidra till denna fantastiska server. Jag vill kunna hjälpa till att få in nya underbara folk till servern. Jag älskar att hjälpa till. Jag gillar att bidra till denna server så mycket jag kan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt smart, pålitlig, glad, hjälpsam, trevlig och omtänksam. Jag är bra på att förklara, göra bedömningar. Jag lär mig nya saker väldigt snabbt. Jag är väldigt aktiv. Nästa hela tiden. Jag är jätte aktiv samt mogen och vet hur man ska agera som M-A och har mycket erfarenhet inom M-A samt så vill ja hjälpa folk och vill hjälpa dom komma in till servern, Kommer bemöta dom snällt och inte hetsigt. Och ta in medlemar som ska komma in för att de har en bra ansökan. Som medlemsansvarig kommer jag att vara väldigt aktiv på forumet och noggrant kolla igenom alla medlems ansökningar här på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra männisor medglädje och respekt. Man ska vara glad och ha en trevlig attityd. Man ska förklara så bra man kan för personen och förstår inte personen så ska man förklara en gång till. Man ska få personen känna sig välkommen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill kunna bidra till så mycket jag kan.
Jag vill att våra icke medlemmar ska bli test medlem för att kunna få så mycket utav denna servern. Jag vill att dom ska ha det så roligt dom kan utan att bryta mot reglerna och öka invånarna i Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna ett antal regler. Helst dom viktigaste. Dom ska ha en bra karaktärsbeskrivning. Man ska ha läst alla regler och förstå vad som kävs för att kunna stanna kvar i denna servern. Man ska också kunna dc reglerna, inte bara fivem reglerna. Man ska kunna veta att om man bryter mot denna serverns regler så går ens roller bort och man kan få konsekvenser som kan vara tråkigt för en.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag vill kunna hjälpa Unive så mycket jag kan och vill ha en större uppgift inom denna server. Jag vill kunna se till att nya medlemmar och det så kul som möjligt när dom är på denna server.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagarna så är jag aktiv från 14.00 till 06.00 på morgonen. Helger är jag aktiv dygnet runt. Lov är jag också aktiv dygnet runt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte för tillfälligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka