Ej Antagen Sloopie | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sloopie

Medlem
Servervakt
Meddelanden
53
Reaction score
-14
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Ditt discordnamn: Sloopie21

Ange ditt födelsedatum 29 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff på Unive för att jag har grundläggande tankar kring serverns regler, jag är även SV på servern just nu och det händer ofta att folk begår små och stora regelbrott. Då jag kommer lägga mycket tid på att speca och förhindra spelare från att framhäva regelbrott.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar jätte bra på Unive just nu är krim rpn, där det är mycket brist på social rp som jag själv har bemött, som jag vill motverka. Mycket shoot on sight händer också. Vilket jag tycker är ett annat problem som behöver bli bemött och tas hand om.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag kommer göra själv är att åka runt och kolla på när gäng pratar och kolla /help och /Report för att kolla efter sådana saker som nämndes över. När jag hör skot så kommer jag flyga ditt och specca händelsen och göra så allt går rätt. Men andra i staff teamet är att vi kanske pratar igenom oss en händelse och vad vi tycker är rättvist enligt oss och våran syn på reglerna.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är professionalitet en viktig sak och grundläggande under arbetet. Då man ska vara ansiktet ut till alla spelare och vara en förebild. Vilket ingår i professionalitet. Man ska ju självklart inte lalla runt och leka med sin makt bara för att man har den.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga staff arbetet före min rp men privat livet är mer med skolan från 08:00/09:00 - 15:00 då jag går i skola. Men jag kommer lägga min bitr.chefs och krim rp efter staff arbetet då jag inte behöver spendera så mycket tid på det. I mitt privat liv så händer inte jätte mycket, mer på helger som fredagar och lördagar då det rör sig mot kvällarna men inte alltid.

Hur länge har du spelat på Unive? 26 augusti 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Bara SV

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej inte direkt, mer att jag vill dra mig till det jag känner mig mer bekväm vid än exempelvis event då det inte är en av mina styrkor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka