Accepterad Slice1 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rico

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Slice#9356

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Bilal Abdulwalhad är född 1995/06/04 i Sverige, men hans föräldrar kommer från Somalia. Bilals föräldrar flyttade till Sverige 1993 för ett bättre liv då dom levde i fattigdom.
När Bilal föddes så bodde dom i en 2a i Rinkeby. Det var en nedsliten lägenhet, förra ägaren hade rökt inomhus vilket gjorde att det luktade rök i hela bostaden. Med det var det enda Bilals föräldrar hade råd med.
Bilals mamma var arbetslös och var därför mest hemma om dagarna, medan hans pappa jobbade som städerska på en skola. Bilals pappa försörjde hela familjen på sin städar lön, iallafall så gott han kunde. Utifrån deras begränsade förutsättningar gjorde föräldrarna allt för att Bilal skulle få den bästa barndomen som möjligt, men det var inte lätt när man knappt kunde det svenska språket och jobbade som städerska. Familjens situation pågick i flera år.
När Bilal var i 13 års åldern började han förstå hur det låg till med familjens ekonomi, han tänkte att han skulle hjälpa sina föräldrar med hyran, att få pengarna att räcka osv. Det han gjorde var att han började stjäla saker för att sedan sälja det. Det han stal var jackor och skor från skolan, och därifrån gick det bara utför. Ju äldre han blev desto mer och grövre brott begick han. Bilal gav mycket utav pengarna han tjänade olagligt till sina föräldrar. Bilals föräldrar ande att Bilal inte tjänade sina pengar på ett lagligt sätt. Men en dag när polisen knackade på dörren och sökte Bilal Abdulwalhad angående ett inbrott i ett villaområde så förstod dom vad det var Bilal höll på med. Bilal var inte hemma när polisen knackade på, så polisen berättade för föräldrarna att dom kommer komma tillbaka inom kort. Bilal kom hem sent den dagen, klockan var runt tolv slaget. När han öppnade dörren hem så möttes han av sina föräldrar, dom brukade sova vid denna tid, Bilal såg direkt att något inte stämde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög Rp nivå samt bra Rp. Ja kommer köra olika scenarion som jag kommer utföra på ett bra sätt så det blir roligt för båda parterna, jag kommer ha en social rp, kommer åka runt o prata med folk o sälja bilar sedan försöka skaffa mig ett jobb så jag kan tjäna ihop lite pengar. Kommer alltid följa reglerna och alltid spela med suntförnuft

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela så att scenariot blir bra för båda parterna, Till exempel om jag gör ett butiks rån så ska poliserna kunna få någon chans också. Så att scenariot blir roligt för dom med.

Hur hittade du Unive? Såg den på listan med många spelare inne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka