Accepterad BILAL | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BILAL

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? erik wendelius

Vad är ditt discord namn? p1xel.09

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bilal svensson 2003-08-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll spralig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min barkund på bilal svensson är uppväxt i Stockholm i en liten villa just nu är jag är sinkare och har tjänat en del med pengar på ett kort tag har fått hjälp av många samt på vägen har inga barn planerar inte de häller ska fokusera på att jaga pengarna istället och träffa fler vänner och brosband mina framtid så ska jag nog förmodligen bi lite busig och jobba på falk många vänner jobbar där

Vad kan du bidra med till serverns RP? en stabil och en trygg miljö kommer följa lagarna och alltid ha respekt mot alla och bemöta dom med en trevlig ton

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska spela föra att vinna utan man ska också låta motståndaren vinna. Eller RDM Random Deatchmatch att man inte dödar någon utan andlednig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot några regler jag har kört mot röt någon gång och för fort jag blev stannad och fick böter

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att inte bete sig hatiskt på något sätt och att respektera alla i sin omgivning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle vara en bra person i eran stad och alltid hålla mig till reglerna och visa respekt mot alla runt mig och hjälpa folk som har svårt att komma igång

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
vart ska vi ha de ?????

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka