Accepterad Slice1 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rico

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: Rico.#9356

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att vilja bli staff är många anledningar men främst är det för jag ser väldigt ofta och då menar jag de så ser jag folk som till exempel rdma, vdma, powergaming och mer. Jag vill kunna stoppa allt som inte ska hända och göra servern till ett bättre ställe där folk vill spela. Jag vill också kunna bli staff på Unive för att jag är Kriminell och som Krim ser man väldigt mycket saker som händer som till exempel om något senerio bryter mot serverns regler så kan det fixas dirket efter scenariot och ta dem till support och inte behöva vänta och att den personen är ute och ställer till med mer problem, också så är jag med i ett gäng och jag ser väldigt mycket skit som händer samt folk som bryter mot krim regler. Unive är en så himla stor server så att folk måste verkligen lyssna på reglerna och om folk inte lyssnar ska dom få konsekvenser. Unive skulle behöva mer staffs då det är så mycket som händer överrallt, jag vet hur man är staff jag har varit det på många servear förut och har totalt runt 1500 timmar på FiveM. Sen är det viktigt att det alltid finns staffs inne som kan hjälpa om det är något, om det är för några staffs kommer det bli koas. Folk kommer aldrig lyssna på regler och kommer staffsen inte hinna till alla ställen och kommer få ha server möte som är jobbigt. Jag vill också testa att vara staff på Unive för att jag kulle vilja se hur denna server jobbar inom det .Jag skulle ha uppskata om jag blev support/staff för ni skulle aldirg ångrat er. Om ni är osäkra kanske ge en chans men såklart ni bestämmer inte jag. En satff ska alltid jobba för att få servern bättre starkare och att servern ska få hög rp nivå. En staff ska även vara bra på att ta kritik från andra och att inte bli lätt arg. jag väldigt bra på att ta kritik från personer för kritik är saker man kan göra bättre och utvecklas på vilket är bra. En staff ska även fokusera på att specca scenarion få bort allt lall på servern. En staff är också den personen som ska sköta den dagliga driften av server så man måste ha ett bra beteende mot alla så att man höjer tilltron hos alla, inte bara staffsen utan också spelarna då de ska känna att de kan vända sig till oss och veta att vi kommer göra allt vi kan för att vi ska lösa problemen som kan ha uppstått.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det mest på Unive Rp fungerar bra men Unive har även som alla andra servrar brister och det jag tycker är Rp nivån det finns en hel del dålig rp, folk tänker sig inte för innan de gör saker och dom bryter mot regler det tycker jag inte är så bra. Det andra är Staffsen jag tycker att staffsen inte är så professionella av sig på servern och samt i support, jag har hoppat in i support och det har varit staffs som sitter o skarttar o skiter i vad man behöver ha hjälp med men så finns det ju även väldigt bra staffs också. Det andra är Kriminella rpn då jag tycker att dom flest kriminella ändast spelar för makt och pengar, och andledningar att skjuta de tycker jag inte är så bra med Unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan jobba på att förbättra reglerna och rp nivån på Unive. Vi kan också uppmuntra spelarna att följa reglerna genom att ha tydliga påminnelser och konsekvenser för de som bryter mot dem. Vi kan också försöka ta in fler staffs som ät mer professionella och hjälpsamma staffmedlemmar, istället för att ta in lalliga staffs och ge dem staffseb rätt utbildning och kunskap för att hantera situationer på ett effektivt sätt. Vi kan också ha regelbundna möten för att diskutera problem och förbättringar. Vi kan lyssna på användarnas synpunkter och feedback och använda den informationen för att göra förändringar som förbättrar servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff på Unive rp innebär att visa respekt mot alla spelare. Det är mycket viktigt att agera professionellt för att skapa en positiv och trygg spelupplevelse för alla spelare på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag mellan 14:00 till 06:00 gör inte så mycket annat på dagarana så kommer kunne vara riktigt aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive runt 2 år men jag tog en paus från fiveM så va inte aktiv på servern på ett tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Mina tidigare kundskaper är att jag är mogen kan ta emot kritik är snäll rolig alla kommer trivas som mig som staff jag är kunnig+ kan alla commandos! Att kunna banna folk som inte sköter reglerna på servern och att kunna ge dom en chans att lära sig reglerna. Kommer alltid följa ban sytemet för att ge spelarna den bannen de förtjänar kommer inte vara snäll med det. Kommer ta så många /reports som jag bara kan och hålla mig vid ställen som piren och torget där det kan förekomma mycket lall. Som sagt kommer jag vara aktiv ingame och i discorden för att hjälpa folk. Det skulle nog vara lättare för alla andra staffs då jag kommer vara aktiv och hålla koll på servern både i discorden, forumet och ingame. Jag tar alla supportärenden seriöst och kommer att försöka hjälpa de så bra jag kan. Den första tiden som Staff skulle jag vara mycket inne i speccandet och titta runt vad som händer i staden, och se till att reglerna sköts till 100%. Jag vill kunna bidra med så bra RP som möjligt på servern och att alla ska ha så roligt som dom kan. För att det ska funka så måste alla på servern hjälpa till både spelare och staffs måste hjälpa till och bidra för att hålla uppe i en hög rp nivå på servern. Det är mitt mål som Staff att kunna göra servern så bra och rolig för alla spelare. En till sak är att jag är online på servern då det inte är så jättemånga inne och det kan förekomma väldigt mycket regelbrott och då är jag där och hjälper till. Skulle också vilja öka RP nivån på servern först och främst, bland kriminella och civila men det där kommer med tiden så det är inte mycket stress över det. Men huvudsakligen skulle jag vilja jobba med att specca ingame och hålla koll där då ingame alltid kommer att prioriteras först.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom alla ovanstående eftersom att jag har väldigt mycket kunskaper inom alla så är det inte ett problem för mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka