Nekad Sleminem | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleminem

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519309895/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ced2047

Vad är din discord tagg? .sleminem.

Vem var det som bannade dig? gurkludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-09 230250.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev och sa rasistiska saker vilket är helt fel och man ska verkligen inte göra det på en fivem server då det är strikt mot reglerna. Dessutom la jag ut ett lall montage, vet inte varför jag gjorde det men alla sa att jag skulle göra det så det bara blev så, men jag har tagit bort det då det är helt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag gjorde terrordåd först och sen så skrek jag n ordet och skrev det i twitter, vilket jag ångrar jättemycket men jag tänkte verkligen inte på vad jag gjorde då. Satt i discord med några och dom tyckte de va en kul grej så tänkte inte riktigt på hur dumt det va där och då. Faller lätt för grupptryck och några av mina vänner blev bannade så jag blev arg och tog ut det på helt fel sätt vilket jag verkligen ångrar och skulle aldrig göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag vet själv att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har mest blivit bannad för ooc grejer i början då jag var ny och inte riktigt förstod reglerna, sen har jag blivit bannad för dumma saker när jag inte tänkt på vad jag gör såsom att skjuta polisen hela tiden. Jag har lärt mig att tänka efter innan jag gör något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut inte ha gjort det jag gjorde då det var det dummaste jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte säga rasistiska saker, det är aldrig okej men som sagt jag kan inte ta tillbaka något jag redan gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka