Dubbelpost Sleminem | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleminem

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Olivia

Ditt discordnamn: .sleminem.

Ange ditt födelsedatum 29 April 2005

Varför ska just du bli staff? Jag kommer bidra med positivitet I staff teamet och se till så att alla spelare trivs på servern och får den hjälp dom behöver samt hålla regelbrott borta från servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu skulle jag nog säga att det förekommer mycket regelbrott inom Krim Rpn såsom fearrp och shoot on sight.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staff teamet skulle skrivit till personen som begått dessa regelbrott (efter scenariot) och bett personen förklara varför hen gjorde så. Jag tycker det är viktigt att alla får en chans att förklara sig för ibland är det kanske inte riktigt som man tror, jag vill inte bli staff bara för att banna folk hit och dit utan jag vill hjälpa alla spelare och se till att dom har en bra upplevelse när dom spelar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionellt genom att ha en god ton och inte vara otrevlig eller lalla med spelarna, det är ytterst viktigt för mig att agera professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer kunna göra staff arbete nästintill varje dag om jag inte jobbar, jag kommer rpa när det inte är så många inne på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka