Inaktuell Sleminem | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleminem

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? olivia

Ditt discordnamn: _sleminem_

Ange ditt födelsedatum 29 April 2005

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för att jag är en väldigt engagerad person och jag har varit helper en gång tidigare. Jag kan bidra med positiv energi i staff teamet och professionalitet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle säga att det förekommer mycket fearrp och powergaming på servern och det skulle jag vilja ändra på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staff teamet skulle ha tagit personen som begått regelbrottet i support och ifrågasätta varför personen begick ett regelbrott och sedan ta rättvisa åtgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att vara trevlig och ha ett gott bemötande mot alla. Det är ytterst viktigt för mig att agera professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer fokusera på staff arbete och rpa när det inte är så många inne, jag kommer kunna göra staff arbete varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i snart ett år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim ansvarig då jag gärna vill fortsätta rpa i gäng ibland när det finns tid.

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka