Slem | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slem

Aktiv Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Edin

Vad heter du på discord? eminsle

Ange ditt födelsedatum 14 November 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill bli forum mod då jag vill underlätta, göra rent. Det som jag menar med det är att jag vill göra det mycket MYCKET lättare för staffsen genom att förminska deras arbete. Detta är riktigt viktigt att försöka underlätta deras jobb då dem kan prioritera andra saker än att försöka flytta ansökningar till rätt tråd.

Jag vill att det ska bli rent ta bort ansökningar som är inaktuella som är jätte gamla. Jag kommer visa aktivitet svara på tickets, underlätta nästan allt som jag kan göra.

( Tro mig ni kommer säkert inte ÅNGRA er om ni tar in mig som forum mod ).

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, det underlättar mycket såsom att hitta gamla ansökningar som gjorts här inne på Unives forum. Sedan så underlättar det att hitta folk som har gjort plagiat.

Det blir liksom inte lika mycket stökigt.

Får en ansökan vara kopierad? Nej, en ansökning får ej vara plagierad ( kopierad ). Om man gör detta så blir den automatisk nekad.

( Jag skulle säga att det är ganska fuskigt och elakt att plagiera då man tar någons text som han/hon har spenderat tid på att göra och bara kopiera in ).

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ja, det handlar om bristande aktivitet och om att saker inte är ordnade i korrekta kategorier, samt att det ej finns många forums mod på Unive tycker verkligen ni behöver mer då det är ett ganska viktigt jobb för flera olika anledningar.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag kan utgå ifrån nyckelordet " RENT ".
Jag kommer försöka att fixa tickets fixa så att trådarna är i rätt kategorier. Jag vill fixa så att det blir rent och underlätta för att man ska kunna hitta ansökningar såsom " Medlemskaps ansökningar ".

RENT!!!

Hur ser din aktivitetet ut? 16:30 - 21:00, Skoldagar
11:00 - 23:30, Helg, kan vara någon paus där emellan.
När det är lov då är det lite som helgen fast lite mer.

Detta är något som kan variera men jag är ganska säker på att ni inte kommer bli bekymrade av min aktivitet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka