Ej Antagen 1DrTimE1 | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? 1drtimee1

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill söka till forums mod för just nu finns det bara en forums mod jag tycker det är ibland huller om buller bland ansökningar i fel kategorier och inte ligger i sitt rätta arkiv det är därför det behövs forums mod för då kan staffs få det lättare som är på forumet att jobba snabbare när det är organiserat.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Jag tycker det är jätte viktigt att det är i rätt kategori ifall det inte är det så ta det mycket längre tid att t.ex rätta ansökningar man kanske råkar gå in på en redan klar ansökan som den personen glömde att flytta till arkivet så kan vi forum mod se till att fixa det så det kan fungera lättare för alla på forumet.

Vad innebär det att en ansökan är "plagierad"? Jag är inte helt säker men jag tror det är typ att en ansökan är kopierad eller att någon har använt AI ifall jag har fel ser jag fram emot att lära mig 🙂

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Tycker det är ofta kvar ansökningar som inte är arkiverade så det vill jag vara med och förändra som forum mod och tycker allmänt det är en förbättring att ha fler forums mods då det är för lite med 1 forum mod som det är för tillfället så jag vill vara med och organisera forumet.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Att allt ska vara mer organiserat med ansökningar för att underlätta staffs arbete jag tycker det är ganska bra nu med kategorina med olika ansökningar men tycker fortfarande det är vissa anökningar folk har råkat flytta till fel ställe och som inte har arkiverats.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet kommer bestå att vara åtminstånne 4-5 timmar på forumet om dagen men kan vara mer ifall det skulle behövas.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag ser fram imot att kunna styra upp forumet :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka