Nekad Slaskinator | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaskinator

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/slaskinator/

Ditt Hex-ID: 110000108c1005f

Vad är din discord tagg? Slaskinator#2711

Vem var det som bannade dig? Mediamarkt

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för :Suntförnuft, Rpar inte på lagning X2

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det inte syntes för staffen när jag skrev /me's när jag lagade mitt fordon så då är det förståeligt att staffen valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och åkte motorcykel med två vänner

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det syntes inte för staffen som bannade mig när jag skrev /me's på min motorcykel medans jag lagade den. Det syntes inte i loggs heller och det har det inte gjort sedan juni 2022 enligt Eddiebo. Som kollade åt mig då jag vet att jag använde /me's hela tiden när jag har lagat för jag vet om att det står tyligt i reglerna att man ska rpa bra på lagning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd för powergaming när jag krockade och inte rpa på det som jag borde ha gjort och med den bannen så blev jag mer tyldlig med /me's och hur jag ska låte under en krock så det blir så bra rp som möjligt på hög nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha haft ett klipp på när jag lagade motorcykeln och använde /me's så det hade varit självklart att det var felaktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag borde klippa ofta och kolla med någon staff så mina loggs syns så inte det blir något större besvär i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, du använder inte /me det kan vi se så försök inte att ljuga. Dessutom är det failrp då du lagar den i en nedförsbacke helt utan verktyg.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka