Nekad Slaskinator | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaskinator

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/slaskinator/

Ditt Hex-ID: 110000108c1005f

Vad är din discord tagg? Slaskinator#2711

Vem var det som bannade dig? mohsha80

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag riktade med pistol utanför sjukhuset villket är sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och lämnade min vän thomas shelby på sjukhuset då han hade råkat bli strimlad av en helikopter så jag valde att köra honom till sjukhuset. Sedan när han kom ut från sjukhuset så sitter de en person och försöker tjuvkoppla min bil så jag ber honom först att gå ut ur blien men han brydde sig inte så jag kollar runt och ser ingen annan där förutom jag och min vän och han som försökte sno min bil då. Därav tog jag beslutet att rikta vapen mot honom så att han skulle lyssna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag väll inte påstå då det är en tydligen regel att man inte ska rikta vapen på ställen där de befinner sig mycket folk. Men jag tycker ändå att jag tänkte inom sunt förnuft då jag kollade runt området för att se så de inte var folk där som hade kunnat se. Det förklarade jag även för Krim ansvariga och de tyckte dom lät som en bra förklaring till varför jag gjorde som jag gjorde. Sen hade jag även fått höra att det inte finns greenzones häller, och min karaktär är liksom yrkeskriminell och varit i univestaden sedan början på 2021 så jag tänker inte låta någon provocera med att försöka sno min bil på sjukan vilket också borde vara suntförnuft egentligen. Men jag har full förståelse varför jag blev bannad då det är en regel jag var medveten om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var den 12e augusti 2022 så över ett år sedan och det var att jag inte rpade på att jag lagade och de resulterade i en 4 dagars ban. Då lärde jag mig att inte stressa med att laga för att undvika scenarion. Sen har jag även haft någon powergaming ban var jag inte rpade på skador under en krock och de mins jag inte helt hur länge det var men alla bans som jag får tar jag lärdom av för att förbättra mitt rpande och kan jag förbättra mitt rpande så kan nog många fler spelare gör det samma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att rikta vapen och tagit en annan bil eller ringa någon som hade kunde hämta mig och min vän och tagit klipp på han som snodde min bil för att sedan göra en anmälan på han istället. Det hade varit de smartaste egentligen men det har jag lärt mig tills vidare i alla fall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart jag ska vara mer försiktig med med att inte ta så hetsiga beslut under liknade tillfällen framöver. Händer något liknade i framtiden så kommer jag se till att avvakta med vapen speciellt på sjukhuset eller andra liknande ställen som det samlas mycket folk på och försöka lösa problemet verbalt så gott jag kan eller göra ett större scenario av de typ som att jag försöker få tag på han som någon som snor min bil eller annat liknade och läxa upp honom ingame med att inte gå att sno bilar från fel personer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet gör jag det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka