Nekad seedex1243 | Åtgärd Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Åtgärds-referens
ID: 2358 — Normal (5p)
Typ: FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Fearar under pistolhot
Personal: Alec
Datum: 2026-05-02
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Så det var så att jag stod på sjukan ett tag med efter det tänkte jag köra till en prio som jag hade fått men då krockar jag in i en bil som min kompis satt i ( hane med gänget vi har krig med ) och då snackar vi och då hoppar han ut medans jag kollar bak alltså jag ser ej han! och då när jag kommer emot han ser kan att han riktar och då tänker jag ifall han riktar på mig eller inte för att han vapen var d syncat alltså han rikta över mig istället för att rikta på min bil! Och då körde jag bara runt han!

Varför anser du att åtgärden var felaktig? att det är ds och jag kan ej rpa på de samt tycker jag att han rpar på röst då han sa i support att han hörde att jag snacka och han vet att jag är med i ats och då hoppar han ut och skjuter utan att kan snackat med mig ifall jag kanske jag bytt gäng eller något alltså han sa så här '' Tjena Bamse '' Jag sa tjena och då hoppa han ut och rikta!

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mF7hldRhbg51MPnZW?invite=cr-MSxuOW8sNDE5Njg2NTE1

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka