Nekad Slaqqe_ | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaqqe_

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lall1sh/

Ditt Hex-ID: 110000143eeda7f

Vad är din discord tagg? Slaqqe_

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att gjorde ett grovt regelbrott då en person sköt ner mig sedan tog mig i /th och jag valde att skriva /th själv så jag blev släppt och sköt sedan han för jag var dum och inte ville förlora vapnet och scenariot vilket var dumt utav mig och kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person sköt ner mig i skottlossningen vi va i och sedan gick han fram riktade tog mig i /th gick med mig i ett litet tag sen skrev jag /th så jag blev släppt och valde att skjuta honom sen tog några i mitt gäng mig till sjukhuset och där blev jag bannad utav bubblegum.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och ångrar det som fan ska aldrig göra om det var riktigt dumt tänkt utav mig att göra så skulle bara spelat med i hans scenario och förlora mitt vapen och scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här tidigare men inget senaste 3 månaderna kört här på unive sen 2020-2021 något så har samlat några bans på den tiden när jag inte kunde regler så bra var 13-14 år.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spelat med i hans scenario som han ville göra torska mitt vapen och betala mig ut så hade jag kunnat spelat mer den dagen istället för att bli bannad. Ångrar det som fan och känner mig som en idiot efter det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket kommer inte hända igen då jag märker hur tråkigt det är när jag inte kan spela på unive märks att allt blir roligare när man kan köra unive nu sitter jag hemma och har tråkigt när resten av polarna gibbar unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka