Nekad Slaqqe_ | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaqqe_

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lall1sh/

Ditt Hex-ID: 110000143eeda7f

Vad är din discord tagg? slaqqe_

Vem var det som bannade dig? Vovis_

Bild på banmeddelande: Bannad felaktig.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte en aning inte spelat unive på ett bra tag nu då jag tog en paus ville in och spela lite så står det att jag är bannad för rasism tänkte att de var en bugg startade om men står fof att jag är bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inte vart ingame på månader vet ej när bannen blev placerad eller nått.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag inte utrycker mig rasistiskt inte varit på något tal heller dessutom. Sen ville jag in och spela lite så står det att jag är bannad för rasism tänkte att de var en bugg startade om men står fof att jag är bannad plus att de står 0 tidigare bans och kollar ni mina tidigare banöverklagningar ser ni att jag haft uppemot 60 bans då jag spelat unive sedan ca 2019-2020 kanske.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på unive ett flertal gånger innan och den senast var fearrp om jag minns rätt då vi hamnade i en skottlossning jag har flertal vapen riktade mot mig men väljer att skjuta vilket var onödigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då jag ej var inne.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, inte gjort något för att få bannen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka