Nekad slaktaren | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slaktaren

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198918158766/

Ditt Hex-ID: 478946519 http://vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? #7518

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstäng för: Bannad på discord ~MORKIL_

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Just pga av att han hade den makten till att göra det. Han tyckte det va roligt. Han kände att han kan jävlas så varför inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev nedanför, jag förstår att de ska vara så hög RP som möjligt men vi är ju trotts allt människor och misstag sker. Bortom den som hänt så har jag haft hög RP så de är tråkigt att de ska behöva sluta för en en sån sak som denna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Alltså både och för att situationen i börjar var inte så pass allvarlig, vi svor till varann på serven och hade ett bråk. Bråket eskalerade till att de slog ner mig så jag dog, sen när jag fick möjligheten att få tag på dom så gjorde jag desamma, men de är just därefter som saker och ting hamna ur kontroll. Jag lämnade datan pga personliga skäl. När jag 3 timmar efter kommer tbk till datan för att spela så ser jag att jag blivit avstängd i 30 dagar, jag går omedelbart in på support och ser att en mod har försökt komma i kontakt med mig. När jag pratar med andra mods så säger dom att de inte ska behöva bli så osv och vi är påväg att lösa det tills MORKIL_ kommer in och saboterar allt. Kommer in i vårat samtal och gör skämt av hela grejen och säger att om jag inte lägger den så ska kan permbanna mig och skrattar. då tappade jag det helt och sa de att gör det då och sade även till han att han är en ful människa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha tagit situationen på allvar och släppt det där de tog slut när de döda mig *ingame* ist för att göra en payback och skapa sånt kaos.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att RPn alltid ska vara på topp och att man inte ska vara så snabb med att agera.

Har du läst våra regler? Ja

Eftersom du har en massa tidigare banns inklusive en tidigare p bann visar det att du inte lär dig av dina misstag och därför nekas din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka