Accepterad slajfen_ | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

slajfen_

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: steam:110000117feb66d

Ditt Hex-ID: steam:110000117feb66d

Vad är din discord tagg? slajfen_

Vem var det som bannade dig? alexjohanes578

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-31 120152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde terrordåd och jag va helt dum i huvudet och jag var sjuk den tiden och hade inte så bra själv känsla och jag hde lämnat dcn men gick in och gjorde det ändå för jag fick /trust av en kille

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit förnedrad så jag lämnade unives dc för några grabbar förnedrade mig så jag lämnade unives dc där jag hade ped med gorilla krim medlem och alt de där sen så blev jag sur och gick in på servern och fick /trust av en kille och sedan gjorde terror dåd och jag blev inte förnedrar på servern blev d på dc av några av era spelare som inte spelar längre men jag ber så mycket om ursäkt för jag gjorde det här unive e mitt liv och ville inte att det skulle sluta såhär förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad e en grön spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag jag skulle gått till en staff och visat dom istället för att göra såhär och jag vill tilägga att min gamla dc konto slajfen e borta flr jag tappade inloggnigen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra terror dåd och tänka innan jag gör saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka