Accepterad Sladdvindan | Ban överklagan (LagyBoy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sladdvindan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125054300/

Ditt Hex-ID: 1100001456d435c

Vad är din discord tagg? gamerliam#0928

Vem var det som bannade dig? ~LagyBoy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att LagyBoy begärde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog på LagyBoys bil och höll betedde mig lite illa mot honom generellt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Allt är relativt. Han blåste mig på en BMW i8 och han "knivhotade" mig också i spelet, jag menar inte att det är en ursäkt, men det är en del som också måste tas hänsyn till. Jag har försökt få eran hjälp med det, men bara fått svaret att om man använder kontrakt rätt så kan man inte bli blåst. Oavsett det så blev jag blåst av honom, han blev inte bannad, men när beter mig mot honom så blir jag bannad. Det känns inte rätt tycker jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var precis i början innan jag förstod spelet. Första gången var det någon som tröttnade på att jag var ny och tyckte att det var skäl nog.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I framtiden ska jag lära mig använda kontrakt rätt så slipper jag sådana här problem. Men mer generellt så ska jag försöka att inte bli så ledsen och upprörd även om någon blåser mig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det tjänar inget att bli arg på någon för något som hänt. Bättre att lägga det bakom sig och fortsätta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka