Inaktuell Skyline1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Hagop

Vad heter du på discord? Skyline

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är för att jag vill vara med och skapa en förändring på Unive. Jag vill kunna representera servern och vara en hjälpande hand för medlemmarna på servern. Att vara Medlemskaps Ansvarig innebär att man är en förebild och alltid visa gott exempel vilket jag känner att jag kan. Har varit medlemskaps ansvarig tidigare men varit tvungen att bli uppsagd pågrund av tidsbristen. Jag har ingenting i skolan fram till februari/mars vilket innebär att jag kommer kunna fokusera fullt ut på mitt arbete. Jag som person är väldigt effektiv och kommer därav kunna få arbetet gjort snabbt men professionellt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag är redo för att ta mig an en sådan position. Jag har tiden och drivet till att vara Medlemskaps Ansvarig på Unive och jag att jag kommer kunna skapa stor förändring inom området. När jag senast var Medlemskaps Ansvarig för cirka ett år sen skötte jag jobbet galant, jag hade både tiden att kolla genom ansökningar och ta intervjuer medans jag kunde specca och ta reports. Jag toppade reports listan dagligen samtidigt som jag gjorde utmärkt jobb med att ta in rätt medlemmar. Som person är jag en trevlig och ambitös kille som vågar göra saker. Att vara Medlemskaps Ansvarig är inte bara en vanlig roll utan du har makten att förändra Unives framtid. Du bär på en stor roll och därav är det viktigt att du gör de rätta besluten. Att vara en representant för Unive är en dröm för mig och att kunna vara med och förändra servern är en dröm för mig. Jag kommer vara noga med att ta in rätt medlemmar till servern samtidigt som jag kommer kunna underlätta för staffsen genom att ta reports när tiden passar. Att vara en person som kan multitaska anser jag kan vara en bra egenskap att ha när det gäller Medlemskaps Ansvarig positionen vilket jag har. Jag kommer kunna vara aktiv ett minimun av sex timmar per dag vilket kommer passa perfekt för rollen jag söker för. Jag som person är väldigt pratglad och älskar att träffa nytt folk och det är just det Medlemskaps Ansvarig rollen innebär. Att kunna vara en person spelare pratar med och kan känna trygghet hos är väldigt viktigt och det kan jag tillbringa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att bemöta människor med respekt är det allra viktigaste hos mig. Att respektera människor och visa att man är mogen är en viktigt del i just denna position. Att bemöta människor med god ton och vara öppen för konversationer är väldigt viktigt då det skapar en trygghetskänsla.

Om en spelare har ett problem anser jag det väldigt viktigt att kunna hitta lösningar. Om ett problem uppstår är det väldigt viktigt att lösa det med kommunikation och kunna hitta gemensamma lösningar och visa förståelse för deras problem är väldigt viktigt och det bevisar att du är en mogen person.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive är inte bara en roll utan du är en del i gemenskapen på servern. Att vara medlem innebär att din röst kan påverka serverns framtid. Du som medlem bär på en stor roll och att dela ut den till vem som helst ska få stopp. Att endast dela ut medlemskaps rollen till spelare som förtjänar den är väldigt viktigt för mig. Just nu känner jag att rollen delas ut till vem som helst ibland och det kommer få ett stopp när jag blir Medlemskaps Ansvarig. Jag vill att spelarna på servern som bär medlem rollen inte ska känna att det är bara en roll utan att de faktist är med i ett community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Respekt för andra spelare i communityt är den viktigt faktor hos mig. Att kunna bemöta andra spelare med respekt i discorden och ingame bygger trygghet hos varandra. Att ha förståelse för serverns regler är väldigt viktigt då reglerna bygger upp servern. Att engagera sig i communityt och vilja vara med är ett viktigt krav. Att välkomna in nya medlemmar och visa hänsyn och förståelse till de är väldigt viktigt för det bygger upp tryggheten hos de.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som Medlemskaps Ansvarig har ett stort att ansvar och är förebild för serverns framtida spelare. Att ta in rätt medlemmar till servern och säkerställa att de är värdiga rollen är viktigt. Att ta in mogna personer som vill bli medlemmar och vill tillbringa bra rp till servern är utan tvekan den viktigaste faktorn. Att efter du tilldelat en medlemskaps roll till någon vara säker på att de är kompetenta och kan reglerna är väldigt viktigt då det är de som kommer ha en påverkan på servern i framtiden. Att inte vara rädd för att neka någon på en ansökan eller en intervju är väldigt viktigt, det spelar ingen roll om det är en vän eller en vanlig spelare för att du som medlemskaps ansvarig ska våga ta svåra beslut även om det kan kännas tufft ibland.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har inget i skolan fram till februari/mars och därav inget som hindrar mig från att fokusera fullt ut på staff arbetet. Mitt schema kommer se ut såhär:
Måndag-14:00-23:00
Tisdag-14:00-23:00
Onsdag-14:30-23:00
Torsdag-14:40-23:00
Fredag-15:00-03:00
Lördag-11.00-03.00
Söndag.12.00-02.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte i nuläget faktist :)

+++rep riktig aktiv kille varit tidigare MA och han skötte de snyggt förtjänar och bli de igen o visa sina kunskaper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka