Inaktuell Skyline#9999 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? hagop

Ditt discordnamn: Skyline#9999

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag är medveten om att jag passar för rollen. Jag ser i nuläget hur mycket kaos det sker på servern. Mestadels inom den kriminella rpn. Jag ser att folk kör in i varandra som att det vore en lek. Folk skiter allmänt i regeln powergaming och bara fortsätter köra. Detta måste få ett stopp. Jag kommer komma på lösningar som hindrar att sådana saker händer. Bara för några timmar sedan skrev philip320 ut att detta med att det skjuts så himla mycket måste få ett stopp. Men vad jag ser lyssnar inte folk. Tror folk har missförstått detta med fri rp och att det inte ska vara så hårt. Ifall jag då blir staff kommer jag se till att dessa personer får ta sitt straff. Som till exempel krim varning eller ban. För i nuläget kastar bara dem kriminella skit på polisen och tvärt om.

Sedan sker det hur mycket ooc ingame så man nästan börjar skämmas. Har inte gått en dag i nuläget när jag kan gå hem hel dag utan att göra någon prata ooc eller halv ooc ingame. Detta är ett väldigt stort problem som går att lösa enkelt. Jag kommer direkt ta återgäder på dessa personer. Jag kommer se till att dem som lallar runt och pratar ooc för att det är kul ska bli bannade. Kan förstå ifall det är en icke medlem och då kommer det nog räcka med en /kick men ifall personen är medlem och möjligtvis något mer kommer grövre återgäder tas. Detta är oacceptabelt.

Och nu till lallandet vid piren,torget och flesta samlingsplatser på servern. Det sker lall hela tiden där. Från att folk skapar slagsmål till att man sparkar av varandra från cyklar. Detta hade enkelt kunnat lösas med en ban eller till och med en varning i ooc chatten. Jag som inte är staff i nuläget kan ej göra något åt det. Att skriva bete er i ooc chatten från min sida räcker inte. Men tur nog kommer alltid staffs i tid och löser det.

Dessa saker jag skrev här över vill jag inte ska ske. Jag vill kunna få en server med bra rp nivå men även fri rp. Vill inte att medlemmarna på servern ska känna att det är en strypt rp men även att dem kan känna att det finns hög rp nivå på servern. Min tanke är att vi bannar dem som inte följer reglerna vilket vi såklart redan gör men vara lite strängare inom dem reglerna vi har. Samt bannar vi dem som inte hör hemma här och är såkallade problem spelare som ändats är här för att förstöra och inget mer. Då kommer vi få en fri rp och en server med lojala spelare som sköter sig och bidrar med något vettigt på servern som då hög rp nivå.

En positivt sak är att jag har två skärmar. Detta är en positivt sak eftersom jag kommer prioritera speccandet men samtidgt kommer jag då också kunna vara aktiv i discord/forumet vilket kommer bidra med att vi får saker gjort snabbare. Är en person som kan hantera väldigt många saker på samma gång och kan hantera stress så detta är en väldigt bra sak.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lov
Måndag 11:00-02:00
tisdag 11:00-02:00
onsdag 11:00-02:00
torsdag 11:00-02:00
fredag: 11:00-02:00
lördag 11:00-02:00
söndag 11:00-02:00

Vanliga dagar
Måndag 16:00-22:30
Tisdag 16:00-22:30
Onsdag 16:00-22:30
torsdag 16:00-22:30
Fredag 16:00-22:30
Lördag 16:00-22:30
Söndag 16:00-22:30

NOTERA: Dessa tider gäller endast om jag inte går ut eller gör något annat under dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? Första gången jag gick in på unive var sommaren 2021 och blev medlem 2021 i augusti.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit helper på unive tidigare. Men då hade jag inte tid för rp samt var jag ny. Därav blev jag avsatt. Vilket var förståligt. Men nu kan jag väldigt mycket mer och har tiden. Hade endast spelat fivem i 2-3 månader när jag vart helper på unive innan. Sen har jag varit servervakt majoriteten av min tid på unive. Dessa erfarenheter har lätt att jag vet hur forumet fungerar. Hur man tar support ärandet. Hur man behandlar folk. Hur man hanterar stress på bästa sätt. Samt hur du använder din tid så effektivt som möjligt. Såklart är detta inte allt jag kan och lärt mig men bara en del. Just nu är jag också medlemskaps ansvarig vilket har gjort att jag vet hur man använder forumet bra samt hur man ger roller. Sen lär jag mig också hur man bemöter folk på ett bra sätt och hur man agerar professionellt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd att jobba inom alla. Är lite tveksam på donation men annars är jag beredd att jobba inom allt

Senast ändrad:
+rep Jätte bra rpare denna person har spelat på servern jätte mycket och förtjänar verkligen staff rollen då han kan hantera den på ett bra sätt som kommer att förbättra servern!

+rep snälla vad behöver man ens säga 1 det är skyline 2. han fick alla squekers och ha voice changers på 3. han är sexig 4. han är bra på att argumentera 5. han är väldigt kunnig inom staff arbetet

+rep Jätte bra rpare denna person har spelat på servern jätte mycket och förtjänar verkligen staff rollen då han kan hantera den på ett bra sätt som kommer att förbättra servern!
Tack det uppskattas

+rep snälla vad behöver man ens säga 1 det är skyline 2. han fick alla squekers och ha voice changers på 3. han är sexig 4. han är bra på att argumentera 5. han är väldigt kunnig inom staff arbetet
Hahahah tack gaywi

+rep borde bli staff. Tro det eller ej, men han var en riktig duktig helper. Som han sa kunde han inte så mycket om det. Jag har rpat med honom och vet att kan kan rpa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka