Inaktuell Skyle | Ansökan till Staff [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyle

Icke Medlem
Meddelanden
949
Reaction score
170
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Ditt discordnamn: 1skyle

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff, jo! Det är för att jag har varit staff tidigare där jag har fått mer erfarenheter och har fått känna av känslan av hur det skulle kännas som staff. Jag vill kunna specca ha olika områden som jag kan bära ansvar på och arbeta på för att kunna hjälpa Unive. Jag är en erfarenhet person som är mogen och driven engagerad delvis bra arbete. Jag vågar ta beslut som staff och är rätt mogen för att kunna delta inom staff teamet och kunna bygga upp den. Jag vill kunna vara med och hjälpa till ett sånt här stort community som Unive. Jag vill kunna ta ansvaret som helper för att kunna få bort all problem på servern och kunna testa något nytt som staff. Jag kommer vara aktiv och engagerad som staff vilket gör mig engagerad nu till att ansöka till stafv på grund av många anledningar som att kunna få hjälpa unive med att få allting att fungera, till exempel rp nivån och även kunna få bort all problem som sagt. Min aktivitet är extremt hög då jag kan vara jätteaktiv och jobba väldigt mycket som Staff. Som staff kommer jag utföra jobb igenom forumet, discorden och fivem. Jag hade speccat väldigt mycket då jag vill kunna förbättra rp nivån och kunna vara en del av staff teamet för att kunna göra Unive Communityt större och bättre. Det var därför just jag vill bli staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns både bra och dåliga saker som inte fungerar på unive. En del kan vara problemspelandet på servern vilket behövs att lösas och kan även vara regelbrytare vilket också behövs lösas. Hur vi kan lösa det är igenom att förebygga ett starkt staff team som hjälps åt och kan ta åtgärder på alla som förekommer med problem. På så sätt kan jag stå upp för det och kommer vara viljig med att lösa det som inte fungerar på Unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om jag hade fått chansen att bli staff hade jag och alla andra i staff teamet tagit tag och kunnat lösa problemen jag precis snackat om. Enligt mig hade jag alltså tagit tag på chansen som staff och göra det som behövs för att kunna lösa dessa problem på ett bra sätt. Kunna ta åtgärder på allt och alla delvis sina egna vänner för att kunna lösa problemen som pågår under till exempel ett scenario. Alltid ha bevis, tillkalla till support, ha en diskution med en lugn och bra ton och ta alla åtgärder som visas på beviset sen kommer problemen vara lösta!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt sätt som staff är igenom att sätta ner foten, ta tag på chansen, brinna som staff genom att vara aktiv/kompetent. Man ska kunna alla regler, kunna veta hur man ska agera när man talar med folk. Våga ta åtgärder på alla delvis vänner och så vidare. Att agera professionellt som staff är det viktigaste inom staff betydelsen, man ska absolut inte vara staff för lall eller agera oprofessionellt. Så om man ska agera som staff ska man vara tydlig, våga, kompetent, aktiv och agera på ett bra sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Först prioriterar jag mitt privata liv såklart så som skola, träningar osv och sen under dagen när jag känner mig redo så kommer jag till staff arbete och rp är inte så viktig för mig. Om jag är staff kommer jag prioritera staff arbete mest.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 3 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Varit staff tidigare.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Inaktuell, inte visat aktivitet eller engagerat sig i din ansökan på för lång tid. Denna ansökan kommer låsas och arkiveras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka