Accepterad skurrupap | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skurrupap

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-turbo-k666 — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: Brist på social rp
Bannad av: Slem
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Vi gömde oss för några andra vi hade konflikt med, helt plötsligt kommer en bil till vårt gömställe, vi tror det är de vi har konflikt med och hoppar ur gömstället och riktar vapen och skriker "hoppa ut ur bilen". Istället för att hoppa ut backar de och gasar iväg. då börjar vi skjuta mot bilen. Detta är allt som hände. Enligt de vi sköt mot ropade vi aldrig "hoppa ut". men det finns inget klipp från deras synvinkel på vad som händer i byggnaden heller.
Eftersom vi var mitt i ett annat scenario och en annan bil kör in och letar i byggnaden vi gömmer oss i så tog vi för givet att de var de vi hade konflikt mot. Vi gömde oss också i byggnaden ett bra tag innan vi beslutade oss för att hoppa ut ur konteinern vi gömde oss i. En sak som också ska tilläggas är att det var inte första gången bilen körde omkring området så det var uppenbart för oss att de letade efter någon. Det var dessutom ett proddområde där mycket folk inte rör sig. Eftersom de inte hoppar ut ur bilen när vi skriker hoppa ut så fick vi aldrig chansen att prata med dem innan vi sköt på bilen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för att jag blev bannad iochmed att jag var dum och inte klippade det som hände.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Vara försikigare med och skjuta och klippa allt som händer i fortsättningen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag spelar varje dag och spenderar flera timmar om dagen på servern. Jag har accepterat och förstått min ban. Det är min första ban/varning och jag kommer tänka över mina handlingar mer innan jag agerar i fortsättningen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill bara tillägga att efter jag pratat med Alec och slem i discord efter händelsen och har förstått att det vi gjorde var fel, att vi inte hade rätt att skjuta mot dom eftersom vi inte var säkra till 100 % att det var de vi hade konflikten med när vi sköt. Jag har förstått att vi agerat felaktigt i situationen och kommer ta lärdom utav det framöver.

Tillbaka