Nekad Skurken | Chef-jobb ansökan[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skurken

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? SK1#5555

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år om inte mer

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo genom att jag kommer vara jätte aktiv och kommer vara på plats hela tiden och se till att allt är i ordning och att det inte är rörigt osv. Jag kommer att anställa folk som jag känner är gjord för det jobbet och har erfarenheter. Kommer även se till att de jag anställer är aktiva så att Autoexperten alltid är tillgänglig. Jag kommer se till att Autoexperten alltid är öppet och att det finns tillräckligt med anställda för att det ska rulla på bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom Autoexperten då jag har jobbat som det innan och vet hur allt går till osv då jag jobbade på autoexperten ett bra tag och tillslut blev Biträdande chef. Efter det så valde jag att gå över till Falck och blev tillslut Chef där då det ej fanns någon chef. Så har vart chef på en del företag och vet ur det går till och vet hur jag ska hantera jobb osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag så länge jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja deklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka