Nekad Skskfiguri28 | Ban Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skskfiguri28

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? heltcrazy

Vem var det som bannade dig? @philip320

Bild på banmeddelande: IMG_4397.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag lade upp ett montage på YouTube där jag dödade spelare, ackompanjerat av en raplåt. Jag var medveten om att detta bröt mot serverns regler, men jag valde ändå att lägga upp videon. Staff såg troligtvis detta som en tydlig överträdelse och valde att agera därefter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad hade jag laddat upp videon och delat den offentligt. Jag fick ingen direkt varning innan bannen, men jag förstod att det kunde bli konsekvenser. Jag tog ändå risken, och kort därefter blev jag bannad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban jag gjorde fel. Jag var medveten om att videon bröt mot reglerna men publicerade den ändå. Staff agerade enligt regelverket, och jag tar fullt ansvar för mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 20 gånger tidigare under en period på 1,5 år, vilket visar att jag har haft svårt att följa reglerna konsekvent. Jag har dock försökt ta lärdom av varje ban och förbättra mitt beteende, även om jag uppenbarligen inte lyckats fullt ut. Jag inser att mitt förflutna inte talar för mig, men jag är villig att ta detta på allvar och verkligen anpassa mig för att kunna vara en del av communityt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Det är enkelt jag borde aldrig ha laddat upp videon från första början. Jag hade möjligheten att avstå helt från att publicera den, men valde ändå att göra det trots att jag visste att det var ett regelbrott. I efterhand inser jag att även om min avsikt bara var att skapa ett montage, så kunde innehållet uppfattas som toxicitet och gå emot serverns riktlinjer. Jag borde ha tänkt längre än bara på mitt eget perspektiv och förstått att sådant material kan skada communityt och leda till de konsekvenser jag nu fått ta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag måste ta reglerna på allvar. Att vara bannad i 5 månader har fått mig att inse hur mycket jag saknar servern och communityt. Om jag får en chans till kommer jag att göra allt jag kan för att följa reglerna och visa att jag kan sköta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka