skrut
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas
Vad är ditt discord namn? skruttibang
Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ture Mandel 26
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Adhd autism och kaxig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han ska skaffa jobb och skaffa vänner men han har de svårt eftersom hans bakgrund har inte varit lätt med hans stora fräkne i ansiktet som han har blivit mobbad på i hela hans uppväxt samt att hans pappa lämnade han när han var 1 och hans mamma dog när han var 11 så han har behövt bo på massa olika barnhem
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra positivitet, ha kul och bra RP samt bra scenarion
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna ska ha en bra scenario och man ska inte bara spela för att vinna man ska spela för att ha kul. .Man ska också inte spela för. powergaming 2 man ska köra så att båda har det kul och inte bara spela för makt o pengar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? VDM och jag har lärt mig av de samt NLR som jag ska vara ärlig att jag inte visste vad de var men nu har jag lärt mig vad de är och ska inte göra om något av dessa
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är Vehicle deathmatch och de är att man inte ska använda fordon som ett vapen alltså inte köra på folk med fordonet, Och RDM står för Random Deathmatch och de är att du inte bara ska gå fram o tillexempel slå någon utan du måste ha en anledning till att du gör som du gör
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan bidra till bra rp som sagt och ha kul
Vad är ditt discord namn? skruttibang
Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ture Mandel 26
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Adhd autism och kaxig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han ska skaffa jobb och skaffa vänner men han har de svårt eftersom hans bakgrund har inte varit lätt med hans stora fräkne i ansiktet som han har blivit mobbad på i hela hans uppväxt samt att hans pappa lämnade han när han var 1 och hans mamma dog när han var 11 så han har behövt bo på massa olika barnhem
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra positivitet, ha kul och bra RP samt bra scenarion
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna ska ha en bra scenario och man ska inte bara spela för att vinna man ska spela för att ha kul. .Man ska också inte spela för. powergaming 2 man ska köra så att båda har det kul och inte bara spela för makt o pengar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? VDM och jag har lärt mig av de samt NLR som jag ska vara ärlig att jag inte visste vad de var men nu har jag lärt mig vad de är och ska inte göra om något av dessa
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är Vehicle deathmatch och de är att man inte ska använda fordon som ett vapen alltså inte köra på folk med fordonet, Och RDM står för Random Deathmatch och de är att du inte bara ska gå fram o tillexempel slå någon utan du måste ha en anledning till att du gör som du gör
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan bidra till bra rp som sagt och ha kul