Granskning pågår skrrrmeister | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

skrrrmeister

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? skrrrmeister

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fritz Ligaan, 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal | Lugn | Strategisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär som heter Fritz Ligaan kommer från Kazakstan och har under sin uppväxt präglats av droger och våld. Under hans uppväxt beslutade han sig för att ansluta sig till makterna som var direkt involverade i kriminaliteten. Flitig och strategisk som Fritz var visade det sig snabbt att han visste vad som krävdes. Han klättrade snabbt inom hierarkin och fick ansvaret att äga en fabrik och var delaktig chef i drogförsäljningen. Nu planerar organisationen att expandera utomlands och ha satt sitt sikte på Sverige, mer exakt Unive. Fritz uppgift är att ta över narkotikahandeln i Unive och dra in omfattande summor till sin organisation. Han har även planerat att dela upp ansvaret inom Sverige och har därför tagit med sig flera av sina vänner för att underlätta arbetet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Intressant RP som förhoppningsvis gör att andra på servern tycker att deras tid på unive blir ens bara lite roligare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ha social RP. Det innebär att man inte har en winner mentality och vill vinna varje scenario utan att man ska kunna bjuda på sig själv för att sin motpart ska också få ha kul även när man själv har den uppenbara fördelen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har tidigare fuskat på servern och jag har tagit mitt straff. Jag har överklagat och sedan dess förbättrats.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, att man dödar någon utan bakomliggande anledning. Fear-RP, att man ska värna om sitt, eller sina näras, liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server. Lämna Vation

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Tillbaka