Nekad olivver | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivver

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Bää

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rio Valenti

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Osäker, Stark, Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en vanlig familj där han lärde sig att visa respekt mot andra och ta ansvar för sina handlingar. Under sin uppväxt har han alltid varit social och haft lätt för att få nya vänner. Han har ett stort intresse för bilar och tycker om att träffa nytt folk. Efter en period där livet inte riktigt gick som han tänkt sig valde han att flytta till staden för att få en ny start och skapa nya möjligheter för sig själv. Hans framtidsplaner är att skaffa ett stabilt jobb, bygga upp ett bra rykte och lära känna människorna i staden. Han vill utvecklas som person, tjäna sina pengar på ett ärligt sätt och skapa ett bra liv för sig själv i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med seriös och rolig RP. Jag gillar att prata med andra spelare och skapa scenarion som blir roliga för alla som är med. Jag följer reglerna, tar RP på allvar och försöker alltid bidra till en bra stämning på servern. Jag tycker också om att utveckla min karaktär och skapa långsiktig RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv. Ibland kan man låta motparten få sin vinst om det leder till bättre och roligare RP för alla som är med i scenariot. Målet är att skapa en bra upplevelse för alla och inte bara fokusera på att själv gå vinnande ur situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm innebär att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen samt RDM innebär att man inte ska skada någon utan ett bakomliggande scenario/anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Efarenhet med servern's rp, var medlem på unive cirka 1,5 år sedan

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka