Dubbelpost skosnaret | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skosnaret

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef

Vad heter du på discord? skosnaret#5727

Ange ditt födelsedatum 23 April 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker medlemsskap ansvarig är för att jag vill folk ska bli medlemar på servern och kunna spela på servern eftersom denna servern är den bästa som finns och jag som medlemsskap ansvarig kan ta in folk som kan RPa, mogen, och den mesta aktiv till servern. Och jag ska förklara vad medlemskap ansvarig gör deras uppgift är. De har också perms ingame och de tar såklart medlemar som väntar på intervju och de läser ansökningar En medlemsansvarig är nåt man läser folks ansökan som vill bli medlemar igenom servern. Som sagt jag gillar att läsa ansöker och folk som vill bli medlemar i servern. De läser igenom folks ansökan och ser till de är riktiga personer och försöker komma in i servern som Medlem. Jag är ett skön person som ni borde ta in mig. Jag är en kille som är väldigt aktiv och mogen som borde passas igenom Unive. Jag är väldigt pratglad och hjälpsam igenom servern. Jag är bra på intervjuer. Jag får folk att umgås med mig och gillar mig mer. Jag kan få mitt rykte så högst som mjöligt som medlemsansvarig. Medlemsansvarig ska bli aktiv, loyal och ha krav att vara aktiv varje dag i servern och göra medlem-arbete eftersom det är viktig du får jätte många ansökningar i hemsidan och du måste göra det. Man ska ha krav att läsa igenom hela ansökan eftersom du kan inte läsa en bit. Man måste se om den personen har utvecklad allt i sitt ansökan. Jag läser inte varför man ska bli medlem jag läser igenom vad han kommer göra som medlem och om han blir aktiv, eller och vem tog in honom i servern att ansöka som medlem och vill komma igång spela på servern. Man ska ha bra grammatik och läsa bra och det är viktig som medlemsansvarig. Jag har många proffs. Jag gillar och vill vara lojal mot människor som har erbjudit mina alternativ, banat vägar för mig, visat mig hur man gör vissa saker etc. Att vara lojal mot människor, andra människor som är medlemsskap ansvariga, medlemmar, icke medlemmar, staff teamet, alla osv. Och det är ett bra sätt att öka ditt rykte och få förtroende. En annan, skulle vara att jag är riktigt aktiv. Aktivitet är viktigt med tanke på vad jag söker. Jag är aktiv, speciellt när jag gör något jag gillar, anledningen till att jag söker till Medlemsskap ansvariga teamet. När det gäller nackdelar, jag har inga anmärkningsvärda sådana som kanske kan påverka min karriär och mina handlingar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Det är för att jag är ett person som är 100% garanti person som gillar att göra mycket arbete igenom dagen båda ingame och såklart ta folk som bli medlemar och läsa deras ansökningar. Medlemsskap ansvariga har också perms och är i del av staff teamet kan man väl säga. Jag kan också se till att det finns inte lallare ingame eller något sånt. Jag kan specca, noclipa om det finns folk som mot bryter mot reglerna eller så liknade det. Men som sagt jag kan stanna upp till helgerna eftersom det är jullov. Kommer jag stanna till 11:00AM - 05:00 på morningen så jag är väldigt aktiv kan man väl säga och jag är väldigt bra och bra på göra teamwork och kommunicera med folk igenom samtal. Jag själv streamar lite på twitch/youtube. Jag försöker komma igång med allt och sånt. Jag är en social person som gillar att läsa och göra arbete och spela mycket på datorn eftersom jag är uppe hela dagen och runt. Jag spelar Unive och är ganska aktiv, mogen, lojal, hjälpsam mot andra människor, så jag vill bli medlemsskap ansvarig och bli glad över folk kommer till servern och bli aktiv. Jag stressar aldrig och godkänner någons ansökan eller icke-godkänn. Jag tar mig lugnt lyssnar på musik och går igenom allt ansökan. Jag går igenom ansökan 2 gånger och läser det tyst och lugnt tills jag får bestämma om denna personen har krav att utvecklad allt igenom medlems-ansökan. Jag skulle vilja vara med i Medlemsskap ansvarigt teamet eftersom jag enligt min mening tror att jag skulle kunna vara en av de bästa i detta intag. Jag tror att jag skulle kunna visa upp mina kunskaper här på bästa sätt. Jag har ganska bra grammatik och jag är också väldigt aktiv. Jag skulle också vilja gå med i teamet här, i Unive, eftersom jag känner att Unive kan behöva några aktiva medlemmar som vill bli bra på sitt RPande och speciellt jag kan göra mycket arbete eftersom ansvaret har perms ingame också. Enligt min åsikt tror jag att jag skulle kunna vara en fantastisk man att ta värvning här eftersom jag tror att jag kan garantera säkerhet till människor som jag ska och slå ifrån när det behövs. Det finns också många andra anledningar till varför jag söker till medlemsskap ansvariga teamet, men jag tror att jag kan göra mitt bästa och visa upp min kompetens fysiskt och inte bara genom en ansökan. Jag har varit tidigare anställd medlemskap ansvariga fast i andra serverar, så det känns när man har varit det och kollat ansökningar om det är plagiat eller icke. Jag är en person där du borde in ta mig och jag är väldigt seriös och ta ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla icke-medlemar och medlemar lika värda. Du som medlemsskap ansvarig ska bemöta alla respekt. Oavsett vem det är eller om en person du hatar. Om jag ser en grabb som jag har känt förut och vill ansöka till medlem fast jag hatar honom och blockerat honom då är det faktiskt korruption kallas det. Jag är en snäll kille där bemöter folk med respekt och hjälpsamt. Jag är en person där är lojal, aktiv, civilkurage, mogen, passive, kompent och den mesta av allt som man ska hjälpa människor är att jag är hjälpsam mot andra människor som behövs av hjälp. Det finns ett ord som jag brukar kalla mig när jag bemöter människor bra är civilkurage. Om jag anser att en medlemsskap ansvarig bemöter en icke medlem/medlem dåligt på sätt så brukar jag få stopp på det och anmäla denna personen samt kollar jag på andra om han mår bra eller dåligt. För detta e inte okej att bemöta en dåligt. Jag är alltid snäll och finns för andra folk. Jag är jätte snabb på PM och hjälper människor som behövs ingame / discord. Jag är aktiv på många delar där bemöter folk bra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, för att jag ansöker för MA. MA är typ Unives största rollen som alla folk kom in. Och jag är en seriös person som tar in ansökningar om jag ser personen har skrivit frågor och utvecklat de och berättat princip om frågan utvecklas och påverkas av det. Jag går inte av text utom att jag går ut med kompent om jag ser personen har verklighen i sig och vill bli medlem här på Unive. Och det största är att jag tar inte in medlemar som är "lall". Jag tycker inte om lallare i denna server som är Medlem. Jag har sett många medlemar fast de inte lyssnar att det e viktig att inte lalla men de gör det. Därför är jag seriös och viktig att ta in medlemar som de ska lyssna och ser på de att de är seriös. För detta e GTA Roleplay. Det är typ i verkligheten därför jag ser att denna medlemen har kompent, lojal, mogen och hjälpsam mot alla andra människor som den ska bemöta folk på bra sätt och inte på dåligt sätt. Jag bemöter med alla respekt oavsett vem de är och inte är.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jo jag ska berätta vilka krav de ska ha
De ska följa grundreglerna, reglerna, i discorden, se till de vet igenom FiveM reglerna och RPande. De ska vara seriösa och följa alla reglerna innan de ansöker för medlem. De ska vara mogen, aktiva, kompent och mycket krav att vara bra att passa på som medlem här på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag skulle vara MA här på Unive skulle jag haft mycket ansvar eftersom det är mycket att följa på. Du ska vara mest av allt aktiv och hjälpsam. Om man är hjälpsam mot andra människor så är man en bra person samt MA person. Man har mycket ansvar som medlemsskap ansvarig eftersom du tar in folk som vill bli medlemar på servern. Jag är aktiv båda ingame och de mesta på forumet. Man är typ hjälpare att få andra medlemar in till servern samt du ska bemöta nadra med respekt och vara hjälpsam mot de.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Glömde skriva mitt aktivitet
Vardagar

Måndagar: 12:00 till 22:00 (Forums Arbete)

Tisdagar: 14:00 till 19:00 (Ingame/Discord Arbete)

Onsdagar: 11:00 till 23:00 (Forums Arbete)

Torsdagar: 16:00 till 20:00 (Ingame Arbete/Discord Arbete)

Lov

Fredagar: 09:00 till 05:00 (ingame/forum/discord arbete)

Lördagar 11:00 till 03:00 (Forum arbete)

Söndag: 12:00 till 22:00 (Forum Arbete)

skumt, du har endast varit med i dc väldigt kort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka