Accepterad Skorpetilda | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skorpann

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112278885

Vad är ditt namn i verkligheten? Matilda Sjögren

Vad är ditt discord namn? Skorpetildan#8917

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Inez Nilsson är en tjej på 18 år, hon har en syster som heter Frida Nilsson som är 17 år. De båda har haft en svår uppväxt då deras mamma började ta droger det påverkade även deras pappa på ett negativt sätt och det slutade med att de skiljdes åt när de var unga, Inez fick sedan efter alla år reda på att hennes syster Frida fanns i Multistaden och åkte dit för att träffa henne nu är de som klister de båda märkte att livet utan någon som hade en så stor betydelse i livet var verkligen svårt att leva utan, deras pappa ( Adam Svensson ) hade även klurat ut den jobbiga sitsen han var i och valde att spendera hans liv med hans två flickor istället för deras mor. Som person är Inez tuff och klarar oftast allt på egen hand. Inez bryr sig väldigt mycket om sina nära och kära på grund av uppväxten som hon haft. Inez intressen är att hänga med sin syrra och utforska världen tillsammans. De fick även deras mors efternamn som minne av tiden då hon inte höll på med droger.

Varför ska just du bli whitelistad? Älskar denna servern och vill stötta den till 110% och vill vara en förebild till de nya för att de ska känna ett hem i servern och kunna bidra med go stämning. Är även någon som försöker gå igenom reglerna i princip varje dag för att förhoppningsvis inte kunna göra något misstag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt jag känner att denna server är ett hem och alla trevliga folk är som att få familj för livet och skulle även vara trevligt att se vad whitelist jobben har att erbjuda.

Hur hittade du Multistaden? Tezde visade mig Multistaden och nu bor jag här :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Uppnå en riktigt bra RP nivå, umgås och ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka