Nekad Paxie | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paxie

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hanna Nilsson

Vad är ditt discord namn? Paxie98

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Inez Kanel hon är 27 år. Hon kommer från en stabil uppväxt med en stor familj. En familj där allt handlar om att älska och se varandra. Hennes största intresse i livet är bilar och båtar. Inez är en glad och positiv prick som älskar äventyr och att hjälpa människor. Hon uppskattar även mysiga hemma kvällar med vänner god mat och dryck. Hennes framtidsplaner är att fortsätta jobba på RTJ och fortsätta hjälpa att bygga upp RTJ.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då min karaktär är anställd på RTJ kommer jag bidra till att hjälpa staden genom räddningsinsatser och släcka bränder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar på ett sånt sätt att man gör ett scenario där båda parter har chansen att vinna det och att man inte spelar så man själv ska vinna varje gång för det blir tråkig rp och inte den rp nivån man vill ha på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM- när man dödar eller skadar folk utan anledning, VDM- när man försöker skada eller döda folk genom att använda sitt fordon utan anledning, Meta- när man spelar på information som din karaktär inte vet om tillexempel om du hör något i nån stream eller på Discord som har med ditt gäng/jobb att göra då får du inte spela på det ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat på servern sen December och delar konto med henne just nu då vi bara har 1 dator och det var enklast så, därför behöver jag nu göra en egen ansökan. Min karaktär jobbar på RTJ och är biträdande Brandchef. Jag kommer använda min Discord- Paxie98 och Steam- Miiniturtle. Godkännande av Jakob.

Nekad.
Anledning:
Utveckla frågan: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka