Nekad skoovby12 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skoovby12

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199536767098/

Ditt Hex-ID: 11000015df7807a

Vad är din discord tagg? _s12m_

Vem var det som bannade dig? Pagge

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag var icke medlem och rpade polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade en person som körde ifrån ett trafik stopp, och sedan började staffen loota mig och helt plötsligt så gör han /freeze på mig, väldigt konstigt att han gör det på en rp server mitt i ett scenario. Visst det var dumt att rpa polis som icke medlem att ja körd runt i en polis bil, då väljer grabben att p-banna mig, lite överdrivet men jag ångrar detta jätte mycket och tänkte mig inte riktigt för men egentligen ska det vara en ban för snor tjänste fordon och suntförnuft inte att jag inte följer standarden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår bannen till 100 procent eftersom att jag begick ett regelbrott men jag tycker att jag inte ska få p-ban. TMen jag förstår banen eftersom att jag ej var med i dcn eftersom jag nyss blev unbannad osv. Jag ångrar detta mycket att jag rpade som polis som icke medlem då det var fel och jag kan lova att det kommer inte hände igen, jag kommer att söka till medlem så fort jag blir unbannad och rpar vidare då men hade uppskatats om ja fick unban och kunna nå mitt mål inom rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men de var felaktiga och sedan en gång permanent för misstanke av c-logg och ducka staff men den ban överklagan vart godkänd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat söka medlem istället för att rpa polis och tänka efter lite innan vad jag gjorde, som sagt så ångrar jag detta mycket, men alla begår misstag och det är så det är men hade varit skit roligt om jag fick unban så jag kan komma tillbaka till unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolout

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du verkar inte förstå att du också lämnade DCn för att undvika support vilket jag tydligen förklarade till dig i PM.

Du passar inte in på Unive och kommer inte få komma tillbaka.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka