Accepterad Skonsken1 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skonsken1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? skonsken44

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Husein

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, skön och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Neo Husein är en ung man som kommer från en mångkulturell förort. Han växte upp i en familj där utbildning och hårt arbete var viktiga värderingar. Hans föräldrar, som invandrade från Somalia, har alltid uppmuntrat honom att vara självständig och skapa sina egna möjligheter i livet. Neo har alltid varit intresserad av teknik och hur den kan förbättra världen. När han var ung började han lära sig programmering på egen hand och upptäckte hur spännande det var att lösa problem med hjälp av datorer och kod. Han började förstå hur teknologi kan användas för att göra samhället bättre, och blev särskilt intresserad av hur man kan använda AI (artificiell intelligens) och hållbara lösningar för att lösa stora globala problem, som klimatförändringar. Framtiden för Neo handlar om att använda sin kunskap och sina färdigheter för att göra en positiv skillnad. Han vill arbeta inom teknikbranschen, särskilt med fokus på hållbarhet och AI. Hans dröm är att skapa tekniska lösningar som både är bra för affärerna och hjälper till att lösa problem som påverkar människor och miljö. Neo hoppas kunna starta sitt eget företag som kombinerar teknologi med socialt ansvar, och han är fast besluten att vara en del av den nya generationen som gör världen bättre med hjälp av innovation och kreativitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och bra rp och jag har spelat rp i 3 år på både svenska och engelska rp servers

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario på en FiveM-server innebär att du spelar på ett sätt som gynnar eller till och med avsiktligt möjliggör för motståndaren att vinna, istället för att försöka vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som står för Random death match och det menas med att man inte får döda någon utan ett bakomliggande scenario så du får inte döda någon utan en andledning, sen har NLR som betyder att man inte får komma ihåg något om man blir dödad så t.ex om man blir dödad av någon så kan man inte ge tillbaka till den personen eftersom du inte kan komma ihåg att du har blivit dödad. Däremot om någon berättar för dig att detta har hänt så kan du komma ihåg det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag skulle berätta mer om mig själv som är relevant för en ansökan, skulle jag säga att jag är väldigt flexibel och anpassningsbar. Jag kan snabbt sätta mig in i olika situationer och regler, vilket gör att jag kan passa in i många olika typer av scenarier och miljöer. Oavsett om det handlar om att spela en viss roll, följa specifika regler eller samarbeta med andra, är jag bra på att anpassa mig och se till att alla får en bra upplevelse.

Senast ändrad:
Hej @Skonsken1
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Besvara detta meddelande när det är gjort.
Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Hej @Skonsken1
Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Besvara detta meddelande när det är gjort.
Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.
hej! jag fixade det!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka