Nekad SWD_Siify | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWD_Siify

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Jönsson

Vad är ditt discord namn? SWE_Siify

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle karlsson 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll bra kunskap och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Var en krimminel men han kände sig för att ändra sig och gick och blev polis det var svårt men han lyckades.

Vad kan du bidra med till serverns RP? All min kunskap inom rolespel har mycket kunskap inom rolespel så kan bidra med realistisk och tro värdiga sinarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om polisen jagar dig, så ska du inte göra allt för att omöjliggöra ett gripande (t.ex. genom orimliga körningar eller att aldrig ge upp). Ibland ska man faktiskt låta sig bli tagen, så polisen också får sitt roliga RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var så att jag bröt ej riktigt det var en vän som körde in i någon på min dator så jag blev bannade för vdm

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Powergaming, FailRP, RDM/VDM, Känsliga ämnen, OOC i RP, Krav på röst, Respekt och Kreativt RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: Måste utveckla samtliga punkter

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka