Accepterad skjuten_karamell | Ban Överklagan [MrVanix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skjuten_karamell

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000014c6b441b

Vad är din discord tagg? h.u.b.b.e

Vem var det som bannade dig? Mrvanix

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 51246-6f3ff188059bfdd5e75e275db779be5a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig då jag lämnade i ett scenario vilket var helt rätt. Jag förstår bannen till 100% och som staff hade jag också valt att banna personen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit anmäld av en av mina vänner ig, så jag var i ett förhör med polisen. Jag ville att förhöret skulle ta slut så snabbt som möjligt för att jag skulle iväg efter hem till min mormor för att vi skulle äta lunch. Men dumt nog efter så slog jag min vän och då såg en polis det, och jag behövde verkligen dra och då valde jag att quita vilket var helt fel val av mig. Jag försökte se om jag kunde fortsätta scenariot senare men det gick inte tydligen. Detta var helt mitt fel och jag förstår bannen samt har lärt mig från den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte felaktig bannad utan var helt korrekt, hela bannen berodde på mig och inget annat var inblandat. Då han inte visste mitt perspektiv och jag kunde inte göra så mycket då jag behövde åka iväg. Jag förstår exakt varför han bannade mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På snart två år har jag blivit bannad 8 gånger och en bann på senaste tre månaderna. Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg vad som hände vid dessa gånger eftersom att det var så lång tid sen och jag har gått vidare och lärt mig av dom. En gång kommer jag ihåg, då blev jag bannad för Fear RP för att jag sprang iväg från en kille som hade ett basebollträ. Den gången lärde jag mig en rejäl läxa som jag har fått göra nu. Jag har aldirg blivit bannad av fear RP från det igen efter den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har själv insett hur dumt det var av mig och jag kunde göra de på andra sett som förmodligen inte hade resulterat i där jag är i nuläget. Ett av alternativen jag skulle gjort var att kontakta dom på dc och frågat om vi kunde fortsätta scenariot senare för att jag inte skulle tjäna på att combat logga. Jag hade även försökt fördröja på det så mycket som möjligt att åka men jag såg inte någon möjlighet för det tyvärr.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig extremt mycket från denna bannen och det kommer aldrig aldrig hända igen. Det var inte tänkt att det skulle sluta såhär. Förlåt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka