Inaktuell Skip_02 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skip_02

Medlem
Servervakt
Meddelanden
97
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: Skip#3680

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2002

Varför ska just du bli staff? Jag har erfarenhet av staffarbetet på servern och är äldre än genomsnittet. Ser därav att jag nog kan bidra, speciellt inom jobbdelen och krimdelen. Inom krimdelen har jag mycket erfarenhet i form av staff och inom jobbdelen som icke-staff (Bitr. Polisdirektör under två direktörer & Securitaschef).

Väljer att hålla mig kort här då jag har visat tidigare hur jag är som staff och ser det som viktigare än vad jag kan skriva i en liten ruta här på forumet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Helgfria vardagar:
Ca 23:30-04:00 (jobbar kväll)

Helg:
Tidig eftermiddag till sen natt

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i slutet av augusti 2021, så i princip ett år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag blev helper i våras. Efter mindre än 12 timmar blev jag jobbansvarig.

Det hann jag vara i drygt ett dygn, sen blev jag krimansvarig istället.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja. Jag hade föredragit att inte jobba med donation på heltid. Men jag hade kunnat tänka mig att göra det “på deltid” vid sidan av något annat.

+rep Jag skriver som dig, vi må inte alltid ha samma åsikter och värderingar. Från vad jag har sett är du en väldigt mogen person som kan ta bra beslut, formulera sig väl både skriftligt likså muntligt. Skip_02 hade passat extremt bra som Staff. Det behövs fler folk om kan ta egna initiativ. :)

Hej! Jag tror du skulle passa grymt som Staff, men jag har för mig att du streamar och så och att de kan göra så att du får mindre tid att lägga ner på Staff arbete, de krockar lite där. Men ändå alla lär ju få en chans. +rep

Hej! Jag tror du skulle passa grymt som Staff, men jag har för mig att du streamar och så och att de kan göra så att du får mindre tid att lägga ner på Staff arbete, de krockar lite där. Men ändå alla lär ju få en chans. +rep
Streamat en gång sedan i typ april

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka