Accepterad SkillRex | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Användarnamn: SkillRex

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015321420/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kingen

Vad är din discord tagg? SkillRex#9999

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dem inte kolla vad som hänt eller någonting felaktig ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt en grabb som valde att åka in till torget efter han fearrp powergaming och gz abuse så då sköt jag han och så vart jag bannad. Han fråga om jag ville köpa vapen och grejer så jag står framför hans bil med gusenberg mot hans huvud han sätter plattan i matta jag träffar han några gånger innan han rammar 200 rakt in i en vägg backar sen kör in på gz som inget hänt han han inte ens in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban då dem inte visste scenariot bakom fick inte förklara vad som hänt heller jag blev bannad men inte han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja försöker alltid bli bättre har varit bannad för lite olika saker men lär mig alltid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vne ingen kom på report.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas att du har lärt dig utav ditt misstag.
Låser och Arkiverar.

Tillbaka