SkillRex | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Användarnamn: SkillRex

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? SkillRex#9999

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela på eftermiddagen och kvällarna nu när det är skola men när det är lov så kan jag spela till sent in på natten samt helger.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ägna nästan all min tid åt att hjälpa folk på servern jag har två skärmar som gör att jag alltid kan hålla ett öga på discorden och se ifall någon bryter mot regler eller någon som behöver hjälp med t.ex olika staff ärenden där folk har gjort scenarion där det har blivit fel eller någon som tycker dem har blivit orättvist behandlad jag skulle alltid lyssna på båda sidorna och aldrig ta någons parti jag skulle åka på mycket report och nästan lägga ner min rp bara för att hjälpa utveckla servern så mycket som möjligt jag skulle alltid lyssnat på andra staffs för att lära mig. Om ingen har bevis så skulle jag aldrig ge någon ett straff som inte förtjänas eller som är orättvist. Jag skulle hjälpa nya spelare med hur rpn på servern fungerar tagit väldigt många wl ansökan för att få rpn på servern så bra som möjligt. Jag skulle specca väldigt mycket folk och hjälpa folk med ress och annat fast om någon bara säger att dem dog från ingenstans så skulle jag kollat upp det först eller om dem blev rdmade eller dött från ingenstans så det inte var ett scenario där dem dog och bara ljuger säg till ress då det blir tråkiga scenarion då folk blir besvikna där dem förlorar därför skulle jag göra allt jag kan för att göra det så rättvist som möjligt jag skulle specca stora scenarion och se till så att allt gåt rätt till jag skulle varit extra vakande angående racism då jag mött på folk som säger ordet. ,ex på hur jag skulle hantera ett scenario först hade jag frågat vad som hänt och låtit båda sidorna prata om det jag skulle alltid försöka lösa det innan några banns ges fråga 2 tycker jag alltid borde vara om någon har bevis på någonting om ingen har lärt sig någonting så skulle jag först ge en varning skulle det fortsätta eller vara tillräckligt grovt skulle jag gett en bann sist men inte minst så skulle jag tillkalla en högre staff med mer erfarenhet så att jag kan lära mig så mycket som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle alltid vara trevlig mot alla i communityt även om dem hade mött mig med en otrevlig ton så skulle jag vara glad och alltid försöka lösa saker så att alla blir nöjda.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på multistaden innan men då rpade jag för mycket som ledde till demote denna gången skulle jag göra mitt bästa för att göra så bra staff arbete som möjligt och göra mycket mer staff arbete så jag vet hur det fungerar.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare erfarenheter som staff här på multistaden och på en liten minecraft server för länge sen har jag väldigt mycket erfarenhet inom rp så jag vet vad som är rätt eller fel.

Vad kan du om skripts? Jag kan tyvärr inget om skripts men om det behövs denna gången så är jag villig att lära mig det.

Varför vill du bli staff? Jag vill verkligen bli staff för att hjälpa till att utveckla multistaden till det bästa möjliga samt hjälpa till med allt det staff teamet behöver hjälp med människor som behöver hjälp för dem tycker det blivit fel och hur många det är som inte får nån hjälp då kääns det så tråkigt att inte få hjälpa dem när jag ser att dem behöver hjälp när det blivit fel eller när folk inte kan bete sig. jag vill ta många wl ansökan för att hjälpa till att höja rp nivån och försöka få folk att stanna på servern så länge som möjligt om dem alltid välkomnas trevligt så ökar det chansen att dem stannar. Jag vill jätte gärna bli staff för det skulle vara en rolig utmaning att få bli staff på en så såhär stor server för andra gången. Jag vill bli staff för att jag älskar att hjälpa personer som behöver det sen verkar det roligt att få snacka mer med nya människor, jag vill också bli det för att jag vill underlätta för alla i staff teamet genom att gå på report och hjälpa så många jag kan, Jag vill bli staff för att få hjälpa så många jag kan och se till så att alla blir rättvist behandlade jag tror om ny gav mig en chans skulle ni inte bli besvikna.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server då multistaden är det ända jag spelar.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja.

Hoppas verkligen du blir staff igen då du var en super bra staff när du var staff innan, Även super bra ansökan! lycka till! :)

Muntlig intervju ej nödvändig (ex.staff) intervju redan hållen, välkommen tillbaka till staff-teamet :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka